• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Juno106 opnieuw tekoop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik bied mn Roland Juno 106 opnieuw te koop de oude deal is door veranderde onstandigheden niet door gegaan.
Is in prima staat.
Op het uiterlijk valt niks aan te merken.
Toetscontacten zijn ok, sliders en andere knoppen werken prima.
Er zijn geen stemproblemen dco, ook de vca's en filters werken gewoon prima. Dus kom maar testen zou ik zeggen!!!
Valt gewoon niks negatiefs op aan te merken.
Manual is er ook bij.. in twee versies.
Ik verkoop hem met flightcase samen voor 390 euro.
Foto lukt even niet daar ik geen cam heb.
Hier een link naar een site met info en foto: -> http://www.vintagesynth.org/roland/juno106.shtml
Wel komen ophalen ik verzend zon dingen persoonlijk niet graag, en brengen lukt ook niet daar ik dan vervoer moet regelen.

Groeten Sascha

(Stel nu eens voor dat iemand een Ensoniq ASR-x heeft dan valt een ruil met kleine bijbetaling door de koper van de 106 ook te bespreken...)
:L

................................................. :doei: Welkom bij TellSell :doei: ...........................................................................
........................................... :halleluja Bij "Mike Levy's Amazing Discoveries" :halleluja .................................................

Ik had toch even een gulle bui, en ik ben bereid om wel tot 10 euro korting te geven voor snelle halers... :)
Dwz.... vandaag halen...
Even serieus ben vandaag hele dag thuis daarom...
Dus als iemand zin en tijd heeft kom maar langs krijgt 10 euro korting....

Bij deze prijsverlaging van 390 naar 350 euro (dus inclusief de case).
Lager bieden heeft geen zin.

Niemand?

Ga nu niet denken van -> ha even wachten en dan verlaagd die Sash weer...

Dit Gaat niet gebeuren!!!:L

350...

Juno 106 3e poging

Juno 106 3e poging

Ik heb mn Juno 106 opnieuw te koop, heb de prijsverlaagd naar 300 euro, hij wordt zonder flightcase verkocht.
Manuals zijn erbij.
Verkeerd in een goede staat.Stemmen dus ook.
Iemand interesse en ook het geld?

Groeten Sascha

Ruilen tegen de Juno is ook een optie, als maar het reele voorstellen zijn.
Mail me dan maar even.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back