• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis 3630 (x2), Audiologic MT66, Microverb 4, Peavey QF131

generator9

Stamgast
Ik heb twee Alesis 3630 compressors en een Audiologic MT66 compressor in de aanbieding.De 3630 staat bekend al een lelijke ruige pompende compressor, de Audiologic is nog veel smeriger. Mogen weg voor EUR 55 per stuk, allemaal in prima staat...

Heb ook een Peavey QF131 Graphic Equalizer 19" EQ 2 HE in de aanbieding, weg wegens overcompleet en ongebruikt. Nieuw EUR 180, mag weg voor EUR 90

Eveneens weg wegen overcompleet Alesis Microverb 4 19" effects unit. Werkt perfect en vrijwel ongebruikt. Nieuw EUR 150, mag weg voor 90

Ophalen in Eindhoven kan, opsturen kan ook!

De Beide Alesissen (Aleses?) zijn verkocht....

Nog over

Audiologic MT66 EUR 55
Peavey QF131 Graphic Equalizer EUR 90
Alesis Microverb 4 90

Ik heb ook nog een GLOEDNIEUWE Spectral Audio Neptune synth (laatste versie) die weg mag omdat ik teveel synths heb :) Kost nieuw EUR 600, mag weg voor EUR 250. Ruilen met een echt goeie 19" compressor ook bespreekbaar.

Alles weg behalve de EQ en de Audiologic MT66 (een van de smerigste compressors ooit, volgens gearslutz :)

Back