ensoniq fizmo

Status
Please reply by conversation.

markaugust

Stamgast
gezocht, in goeie staat voor een redelijke prijs.
incl. regulator fix zou top zijn.

moet wel naar berlijn verzonden worden.

cheers

fizmo is vet maar waarom wil je hem precies hebben? :)

Ik heb er eentje gehad en als ik kijk naar de unieke sound versus alle shit met een brakke sounddiver dan heb ik liever een waldorf wavetable synth gehad en een ensoniq DP/2 ofzo dr achter.
Is ongeveer hetzelfde :)

-C-

Zal wel iets gestonken hebben. Volgens mij had hij nog een ad staan en die zie ik ook niet meer. Normaal worden ads niet verwijderd.

er stond voor minder gaat hij niet de deur uit.

2x verwijderd, 1x wegens ontbreken prijs, daarna wegens melden van 'vanaf prijs' dat in feite vragen om biedingen is.

Misschien 3x scheepsrecht.

Maar omdat ik de beroerdste niet ben, dit lid heeft er dus 1 te koop ;)

Ja advertentie is verwijderd, wsl omdat ik inderdaad een vanaf prijs noemde. Snap het wel, maar sommige synths hebben nu eenmaal een verzamelwaarde, jammer dat dat niet geaccpeteerd wordt.

Ja advertentie is verwijderd, wsl omdat ik inderdaad een vanaf prijs noemde. Snap het wel, maar sommige synths hebben nu eenmaal een verzamelwaarde, jammer dat dat niet geaccpeteerd wordt.

Ik denk dat je a 1500 eu de correcte waarde hebt bereikt. En het lijkt me onwaarschijnlijk dat je binnen NL voor dat bedrag een koper vind, dan moet je echt buiten NL zoeken.

Grtjs

Eensch.. heb de mijne voor de helft te koop gezet niet super lang geleden.. en dat duurde maanden eer die weg was.

Succes verder met die verkoop :)

Correctie.. het was toch langer geleden > 2008

En hij ging weg voor... 500 euro :D verzamelwaarde zal mij echt een zorg zijn, ik spéél er werkelijk op.. heb zo 'mijn mening' over verzamelaars, en die hou ik voor mezelf ; maar tussen de regels door kan ik het niet laten die te laten doorschemeren.

staan er hier in duitsland al een half jaar 2 voor rond de 1400 te koop, krijgen ze niet verkocht.
denk dat mensen een beetje op hol zijn geslagen met hun idee van verzamelwaarde.
en sinds kort 1 voor 1000 te koop.
anyhow, bedoelde met redelijk ook precies dat. t is een oude digitale synth, geen analoog. en bij mij is t dan met max 800 echt gedaan.

Status
Please reply by conversation.
Back