• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Minimoog, Oberheim Expander en studio spul

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Grooveron

Altijd wat !!
Minimoog met serie nummer 2865 tekoop.
de houten kast is in nieuw staat, technisch perfect in order enkel
het toetsen bord is niet perfect, speelt echter goed.
maar 2 toetsen hebben nieuwe rubbers nodig.
1800 Euro.

Oberheim Expander in zeer goede staat
1750 Euro

SPL Vitalizer 2x (de prof uitvoering) 150 euro

Keyboard stand tafel (voor 2 Keyboards) is zeer stevig en in hoogte verstelbaar.
100 euro

Behringer Patchbay 40 euro

Behringer Digitale patchbay - 50 euro

4 weg stereo Gate in midi en analoge Gate - 100 euro

Ik krijg waarschijnlijk binnenkort een partijtje rubbers binnen..helaas niet voor losse verkoop..maar ik kan ze wel voor de evt koper plaatsen..:)

Re: Minimoog, Oberheim Expander en studio spul

Origineel geplaatst door Grooveron

Het beste is om ze allemaal te vervangen. Als de bushings (rubbers) nog nooit vervangen zijn beginnen ze na 25 jaar met regelmaat eraf te vallen. Zo'n minimoog toetsenbord wil je der liefst ook niet elk jaar uithalen, het zijn nl. echte krengen ;)

Ik kan niet anders dan hier volledig mee instemmen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back