Roland S-760

Status
Please reply by conversation.

ROGUE85

@wearerogue85
Een verre gooi maar misschien lukt het: voor een nieuw project zoek ik een zo authentiek mogelijk Roland S-760 sampler.
Het display mag defect zijn, als de sampler verder maar perfect werkt!

- vereist: 32 MB RAM, OP-760 kaart, MU-1 muis
- mooi meegenomen: DA-400 uitbreiding, Roland Color Display CC-121, RC-100 afstandsbediening, DT-100 tablet

Aha kijk aan..daar had ik helemaal overheen gelezen.
Ik wist niet dat de video output een optie was op de S760.
Weer wat bijgeleerd.

Eventueel een DA-400 & de DT-100 (zonder stylus) beschikbaar, maar kan me voorstellen dat je eerst de S-760 zelf wilt scoren :-)

Wat mij beterft veel te duur (of dit t.o.v. gangbare marktwaarde werkelijk zo is weet ik niet) en dan ook nog in USA, maar voor de zekerheid meld ik het hier toch maar.
Misschien ben je er mee geholpen:

Op Facebook staat een RC100 te koop.
https://www.facebook.com/groups/sam...48618625185106/?sale_post_id=1148618625185106

Ik zou zelf ook graag een RC100 willen voor bij mijn S330, maar zoals ik al typte: ik vind hem te duur.

Bedankt voor het meedenken, jongens. Ik hou het liefst wel Benelux!
Als je een randapparaat of uitbreiding wilt verkopen mag je me altijd je vraagprijs PM'en.
Ik hoop natuurlijk op een alles-in-een koop maar moest het niet lukken ...

Nog steeds op zoek! Ik snap niet dat mensen die effectief iets aanbieden om te verkopen daarna niet meer reageren ...

Misschien moet ik dat er toch maar op wagen.
Zelfs al kosten ze dan het dubbel (met taks erbij) dan nog is't minder dan waarvoor ze hier in Europa verkocht worden ...

Ik heb het even opgezocht: het hangt er wat van af of de waarde meer of minder dan €150 is.
Indien meer dan komt er nog invoerrecht bij (maar 3% over het totaalbedrag).
Sowieso komt er BTW bij over de prijs incl. verzendkosten (21%).
Ik kom aan €245 geschat.
Maar dat is exclusief 'inklaringskosten' van bpost.

Nee, jouw berekening klopt. $200 = €184. Daar nog 24% opgenomen kom je inderdaad op jouw bedrag uit.
Exact wat ik geboden heb, excl. verzending dan zelfs.

Status
Please reply by conversation.
Back