Roland S-760

Status
Please reply by conversation.
Nog steeds gezocht, ik overweeg eventueel ook wel een expanded S-750.
Gelieve ook echt te verkopen als je reageert ...

Nog steeds gezocht.

Ik kom wel veel bullshit tegen, zeg: 'het display werkt niet maar je kan er ook een scherm op aansluiten totdat je het laat maken'.
Vervolgens informeer je voor reparatiekost bij Roland en bied je evenveel lager.
Dan gaat het zoekertje offline en plaatst men een nieuw zoekertje met het verschil gewoon erbij geteld. :eureka:

Een volledig werkende turbo-S750 of een volledig werkende fully-loaded S760, graag, mét MU-1.
DA-400 en RC-100 heb ik al gescoord.

Vandaag een mint RC-100 gescoord en een DA-400. Wel vette DA-conversie om als 'outboard loop' aan projecten toe te voegen (18 bits, 8x oversampling, 10 Hz - 21 kHz @ 44.1 kHz). Nu de sampler zelf nog!

Bedankt!

Ik heb op dit moment een S760 op test gehad maar het ding kan té veel, ook te groot geheugen voor mijn doeleinden, achteraf gezien.

Na een tweetal avondjes prullen heb ik mijn hoofd wel min of meer rond de basics.
Nu een S550 in't vizier van een forumlid voor een veel redelijkere prijs ...
Wel mono, maar ik wil toch mono samples out-of-the-box mixen, dus dat maakt niet uit. En de 12bit-dip krijg je er gratis bij ...
Ik heb wel nog een DA-400 op overschot nu, maar wel een leerrijke zoektocht geweest.

Status
Please reply by conversation.
Back