[Prog. trance] The Agony

deze track straalt hoop uit...das een lastige, heel netjes gedaan man!

Maar hij mag wel iets minder kabbelend, qua arrangement en qua sound..

Het duurt me soms even te lang voordat er weer iets wordt geïntroduceert en ik zou de sounds wat meer "in ya face" proberen te krijgen.

maar tis zeker een lekkere track!

Nou,hij is in ieder geval tot demo van de maand gekozen bij Runa Sessions van The Ministry of Sound...
RUIUIUIUIUIUIUGGGG :halleluja ... Ja, m'n eerste "officiele" erkenning, dus mag dan wel he ;)
Wist wel dat ze 'm in Engeland meer konden waarderen.

klik hier voor linkje en dan bij Tracklist: "Ad Steuers - The Agony" ... jammer dat ze m'n naam verkeerd hebben gespeld (Ad Steyvers) maarja daar kan ik voorlopig wel mee leven ...
Ik ben zo blij :kroon:

Hey gefeliciteerd. De aanhouder wint. Laat die Tiesto maar eens een poepie ruiken vanaf Engeland. Leuke reclame voor jezelf en een lekkere Hollandse naam doet het vaak goed in het buitenland.

greetz Erik

Hmmm link een paar keer geprobeerd maar die player van hun werkt voor geen meter. Kan de track dus helaas ook niet beluisteren .;{ (misschien heb je nog een andere link naar je track?) Maar in ieder geval van harte gefeliciteerd!

Origineel geplaatst door ka2
Hmmm link een paar keer geprobeerd maar die player van hun werkt voor geen meter. Kan de track dus helaas ook niet beluisteren .;{ (misschien heb je nog een andere link naar je track?) Maar in ieder geval van harte gefeliciteerd!

Uh, ik zal 'm vanavond nog eens online gooien. Ik ben inmiddels productietechnisch er weer wat op vooruit gegaan (het nummer is ook alweer van oktober/november) en de demo's voor engeland heb ik pas in januari op de bus gedaan. Dus dan weten jullie ook meteen hoe lang het daar duurt met demo's :)
Hoewel die presentator (James Grant) wel zei dat ie 'm al een tijdje in z'n koffer heeft zitten en er toch wat mee wilde doen. Dus da's wel gaaf van die gast :)

Zo, nou, heb eindelijk de handel kunne rippen :)
Voor de mensen die 'm nog niet hadden gehoord (of voor de mensen die ook de aankondiging willen horen, zoals ik O:) ), check deze link:
Linkje naar mijn stuk uit de radioshow

Oja, dat eerste nummer wat in komt faden is dus nog het nummer ervoor :)
Veel luisterplezier (ofzoiets 8D )

Ik herken je track direkt weer. Top man. Hij blijft lekker. Er zit gewoon gevoel in die track.
Complimenten hoor. Alleen jammer dat het geluid overgemoduleerd is.

Heb je nog reakties gekregen op de uitzending?

Greetz Erik

Nee... nog niet in ieder geval...
Maar ik moet 'm sowieso een keertje opnieuw afmixen, want dat heb ik toen op heel erg rotte hifi-speakers en rotte geluidskaart gedaan :)

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Nee... nog niet in ieder geval...
Maar ik moet 'm sowieso een keertje opnieuw afmixen, want dat heb ik toen op heel erg rotte hifi-speakers en rotte geluidskaart gedaan :)

Nee, ik bedoel meer dat de radiouitzending misschien te hard is opgenomen?

Erik

Origineel geplaatst door Catalunya
Nee, ik bedoel meer dat de radiouitzending misschien te hard is opgenomen?

Erik

Uhm, nou, is zelfde kwaliteit als dat ik 'm van de internetsite van hen heb gehaald :) live-stream
maar het nummer moet evengoed een keer fatsoenlijk gemastered worden :D

Back