Ahum

boxoneedles

Nieuwkomer
Hallo mensen,

Ik ben al een tijdje geregistreerd maar had niet de behoefte om zo onmiddellijk mijn zegje te doen. Nu ik met een vraag zit (die ik onder de rubriek 'Midi Zooi' zal plaatsen) waag ik het.

Even wat over mezelf:

Ik speel in een band (poppy/rock stuff) dus geen techno voor mij :D

Favoriete platen (Synthy stuff): Kraftwerk - Computer World, John Foxx - Metamatic, Tangerine Dream - Phaedra, Wendy Carlos - Switched on Bach, Autechre - Chiastic Slide,.....

Gear: Arp Omni, Big Briar Ring Modulator, Studio Electronics SE-1, Roland SH101 (2x), E-mu Vintage Pro, Korg MS20, Korg MicroPreset, Korg Wavestation SR, Yamaha AN1x, Clavia Nord MicroModular, Yamaha A4000, Quasimidi Cyber 6, Kurzweil ME-1

Cheerio

Welkom !!

Je gaat me toch niet vertellen dat je ALLEEN MAAR in 'n band speelt ????
Of toch wel, en neem je gewoon die hele rits synth's mee het podium op ? (leuk spul trouwens !)

Ik ben enkele jaren geleden bezig geweest met homerecording en heb zelf tracks zitten maken op mijn computer maar daar ben ik vanaf gestapt omdat ik toch nooit tevreden was over de dingen die ik maakte. Ik heb wel ooit een single van onze band opgenomen op een ouwe Soundblaster-kaart op een Pentium 266 - gekkenwerk...
Ook een remixje gedaan hier en daar, maar de meeste tijd gaat naar mijn band (waarvan trouwens volgende maand een single uitkomt en een full CD in februari).

Ik had inderdaad altijd een hele rits synths bij op 't podium. Organisatoren en stagemensen hielden altijd hun hart vast als wij begonnen op te stellen. Ik had 5 tot 6 synths bij (allemaal keys :) ), de zanger/gitarist een oud analoog Yamaha keyboard en onze andere gitarist een analoge Korg. Nu heb ik mijn setup wel wat kleiner gemaakt - kwestie van mijn rug te sparen bij het sjouwen....

HOI!
duck.gif

Back