geluidskaart gezocht

Slipperman

Rooibosje iemand?
heb ff op forum rondgekeken. bij thonman gekeken wat die verkochten maar kom er ff niet helemaal uit dus vraag ik jullie raad :)

Mijn sblive 5.1 flipt afentoe vooral met xp wat er overigens af is gegooid. ik gebruik die samen met de onboard geluidskaart omdat ik dan 2 buses heb en dan wel surround kan mixen.

tja wat ik nu zoek: 1 geluidskaart waar ik dus me mixer op kan prikken alsmede me microfoon voor de pc. het ding moet dolby surround kunnen gebruiken. wil immers ook in 5.1 mixen op me trust soundwave 3000P. verder graag nog 2 stereo uitgangen om naar de mengert te sturen en naja me MA10 monitoren moeten er ook op en die heeft dus deze uitgangen:

ma10abk_2.gif

uiteraard midi interface erop (mogen 2 ingangen zijn of joystick poort...)

dit voor zo weinig mogelijk geld... ben arme student die veel wilt en weinig centen heeft en geen tijd/zin heeft om jaren te sparen voor een kaart ;)

bij voorbaat dank :)

Re: geluidskaart gezocht

Origineel geplaatst door Slipperman
heb ff op forum rondgekeken. bij thonman gekeken wat die verkochten maar kom er ff niet helemaal uit dus vraag ik jullie raad :)

Mijn sblive 5.1 flipt afentoe vooral met xp wat er overigens af is gegooid. ik gebruik die samen met de onboard geluidskaart omdat ik dan 2 buses heb en dan wel surround kan mixen.

tja wat ik nu zoek: 1 geluidskaart waar ik dus me mixer op kan prikken alsmede me microfoon voor de pc. het ding moet dolby surround kunnen gebruiken. wil immers ook in 5.1 mixen op me trust soundwave 3000P. verder graag nog 2 stereo uitgangen om naar de mengert te sturen en naja me MA10 monitoren moeten er ook op en die heeft dus deze uitgangen:

ma10abk_2.gif

uiteraard midi interface erop (mogen 2 ingangen zijn of joystick poort...)

dit voor zo weinig mogelijk geld... ben arme student die veel wilt en weinig centen heeft en geen tijd/zin heeft om jaren te sparen voor een kaart ;)

bij voorbaat dank :)

voor mij hetzelfde, :D mijn sblive is naar de reet vrees ik. ik zit nu weer met mij c-media onboard.
ik moet er gewoon een goede low latency card hebben en dat voor weinig geld. eentje die
misschien geen problemen geeft met VIA chipset moederborden.

Re: Re: geluidskaart gezocht

Re: Re: geluidskaart gezocht

Origineel geplaatst door isnieZot
voor mij hetzelfde, :D mijn sblive is naar de reet vrees ik. ik zit nu weer met mij c-media onboard.
ik moet er gewoon een goede low latency card hebben en dat voor weinig geld. eentje die
misschien geen problemen geeft met VIA chipset moederborden.

jups idd same here. heb ook via chipset geloof ik. en overigens firewire, usb, com weet ik het liever niet. gewoon mooi voor in een isa slot of pci slot.

ik heb nog steeds een Delta 1010 8 A/D 8 D/A met 19'' breakout box te koop....

gr. Tom;)

Voor 450,- mag je hem meenemen Slipperman.
Dat is 300,- onder de huidige winkelprijs.

gr. Tom;)

Origineel geplaatst door Tom Thomas
Voor 450,- mag je hem meenemen Slipperman.
Dat is 300,- onder de huidige winkelprijs.

gr. Tom;)

en dat is bijna een hartinfarct voo rmij ;) maybe isniezot? (al is dat meer software freakje dus betwijfel het maar goed...)

Origineel geplaatst door Slipperman
en dat is bijna een hartinfarct voo rmij ;) maybe isniezot? (al is dat meer software freakje dus betwijfel het maar goed...)

voor mij is het een hartinfarct :D

Back