gezocht: reparateur Korg PolySix omgeving Maastricht

ROGUE85

@wearerogue85
Een kameraad heeft een bijna in nieuwstaat uitziende PolySix waarvan de batterij gelekt is.

Het ding heeft 20 jaar in een garage gestaan in een flightcase. Wonderbaarlijk genoeg is de inhoud van de batterij op de kast gelopen en amper op de printplaten, omdat de flightcase rechtop stond.

Toch zorgt het lek voor problemen met de attenuator, patch selectie, sub osc. Ik wil 'm graag overnemen, dus ik zoek een hersteller die'm volledig wilt reviseren en een MIDI-kit wil inbouwen.

Als jullie iemand kennen waarmee je goede ervaringen had, laat maar weten. Foto's volgen!

polysix_1.jpg

polysix_2.jpg

polysix_3.jpg

polysix_4.jpg

polysix_5.jpg

polysix_6.jpg

polysix_7.jpg

polysix_8.jpg

polysix_9.jpg

polysix_10.jpg

Ik denk dat de batterij niet meer goed is.

:P

Mgoed...Mark Cox zit in Siebengewald.
Ik heb even gegoogled en zie dat dat niet heel erg dichtbij is.
Maarja, misschien heb je toch wat aan de tip.
De kwaliteit van zijn werk is goed.

Schade aan het 'batterijbord' lijkt inderdaad mee te vallen, het aantal aangevreten printbaantjes heb ik erger gezien. Ik heb je gemaild, al ben ik natuurlijk niet echt in je regio..

Dat heb ik mooi door Bob zelf laten doen :). Ik ben benieuwd hoe't allemaal uitdraait, maar Bob houdt me in tussentijd echt degelijk op de hoogte!

Gaaf om die 6-toon polyfonie zo letterlijk te kunnen zien op de prints. Is ie al weer werkend?

Bob heeft 'm voor een hele mooie prijs in orde gebracht, in combinatie met een tubbutec ModySix MIDI-kit met vele extra functies!
Hele fijne gast die't erg graag doet, ook al heb ik 'm zelf niet ontmoet! Hij houdt nauwkeurig een logboek bij en stuurt je vaak foto's en filmpjes.

Ik gebruik de PolySix nu voornamelijk als bassynthesizer in unison, heerlijk vloeibaar. Erg fijn om het filter via Midi CC aan te sturen, dankzij de kit.

Mgoed...Mark Cox zit in Siebengewald.
Ik heb even gegoogled en zie dat dat niet heel erg dichtbij is.
Maarja, misschien heb je toch wat aan de tip.
De kwaliteit van zijn werk is goed.

dat wou ik ook net typen :D ....

Back