Linn DrumLM2 + Sequential Circuits Prophet VS

Status
Please reply by conversation.
Net opgehaald !!

Oh shit ! meant the Prophet VS...

Dus jij hebt de SCI P VS van Gert gekocht?
Was net in onderhandeling in een ruildeal met hem.
Maar ik weet wat Gert ervoor wou hebben en dus heb jij er de hoofdprijs voor betaald.
Op ebay gaan ze voor een stuk minder.
Fijn voor je dat je er één hebt, mocht hij je toch tegenvallen dan weet je waar je hem weer aan kwijt kunt ;)

Tja veel geld maar ook veel synth ! dat ze op ebay goedkoper staan ben ik mee eens maar moet je net mazzel hebben en deze is volledig geserviced
in de loop van jaren de P5 rev3.3 & rev2 multitrack P600 gehad maar dit was net juist een goeie aanvulling voor me studiootje !
interessant ook is de 600 waveforms via Wine Country btw !
er mogen een stuk of acht bakken de deur uit plus wat andere spulletjes, waarschijnlijk voor bodem prijzen !

staat er 1 in DE te koop ook al weer voor een behoorlijke pris en it works fine...

leuk van je dat je de ander even zegt dat ie dan de hoofdprijs heeft betaald en als ie dan toch mocht tegenvallen dat ie bij jou terecht kan, maar dan niet voor de hoofdprijs natuurlijk.
Je zou de ander er ook gewoon plezier mee kunnen wensen of zo?

dus prijs is niet belangrijk maar toch wel, optisch en technisch moet ie helemaal mint zijn, hij mag niet via facebook verkocht worden, ook niet via ebay EN hij moet van plexiglas en bij de buurman op te halen zijn.
tips anyone? en rap n beetje

leuk van je dat je de ander even zegt dat ie dan de hoofdprijs heeft betaald en als ie dan toch mocht tegenvallen dat ie bij jou terecht kan, maar dan niet voor de hoofdprijs natuurlijk.
Je zou de ander er ook gewoon plezier mee kunnen wensen of zo?

dus prijs is niet belangrijk maar toch wel, optisch en technisch moet ie helemaal mint zijn, hij mag niet via facebook verkocht worden, ook niet via ebay EN hij moet van plexiglas en bij de buurman op te halen zijn.
tips anyone? en rap n beetje

:okdan: jij snapt h'm.

Status
Please reply by conversation.
Back