Hoi,
Nieuw op dit forum, dus ik stel me even voor...
Mijn eerste ervaringen met elektronische muziek stammen uit de tijd van de eerste Klaus Schulze albums. Ik was en ben nog altijd onder de indruk van die uitgesponnen soundscapes! In de decades daarna altijd (af en aan) een beetje met synths bezig geweest maar dat heeft nooit de serieuze vormen aangenomen zoals bij de mensen die dit forum bevolken
(tja, last van teveel ander hobbies).
Ondertussen begint 't weer te kriebelen, dus ik heb 't plan opgevat om zelf ook 's wat te gaan soundscapen. Op het moment is mijn hardware gelijk aan nul (0), dus "open for suggestions"!
Groeten,
Tjoeb
Nieuw op dit forum, dus ik stel me even voor...
Mijn eerste ervaringen met elektronische muziek stammen uit de tijd van de eerste Klaus Schulze albums. Ik was en ben nog altijd onder de indruk van die uitgesponnen soundscapes! In de decades daarna altijd (af en aan) een beetje met synths bezig geweest maar dat heeft nooit de serieuze vormen aangenomen zoals bij de mensen die dit forum bevolken
(tja, last van teveel ander hobbies).Ondertussen begint 't weer te kriebelen, dus ik heb 't plan opgevat om zelf ook 's wat te gaan soundscapen. Op het moment is mijn hardware gelijk aan nul (0), dus "open for suggestions"!
Groeten,
Tjoeb
.