Clean that shit

Nerve

Ettertje
Hey mensen,

heb me zopas in een package deal een TB-303 8~ en een TR-606 aangeschaft. De 606 ga ik terug te koop stellen, maar voor ik dit doe, had ik em graag even opgekuist (wat vlekken, potlood (!) en stickerlijm van het front halen, niks overdreven, maar ja, proper is proper). Met welk materiaal kan ik dit best doen zonder de bakjes in gevaar te brengen ?

Alvast bedankt!

Re: Clean that shit

Origineel geplaatst door Nerve
Hey mensen,

heb me zopas in een package deal een TB-303 8~ en een TR-606 aangeschaft. De 606 ga ik terug te koop stellen, maar voor ik dit doe, had ik em graag even opgekuist (wat vlekken, potlood (!) en stickerlijm van het front halen, niks overdreven, maar ja, proper is proper). Met welk materiaal kan ik dit best doen zonder de bakjes in gevaar te brengen ?

Alvast bedankt!

Vraag eens aan LEO, hij is een expert in het renoveren van synths. Maar wasbenzine lijkt me ook het meest aangewezen ;)

:doei:

wasbenzine moet je niet doen,isopropylalcohol is goed spul.Maar ik zou het eerst op een doekje doen en aan de onderkant proberen en dan een keer inwrijven en meteen uitwrijven.Niet klooien waar letters staan ;)

Re: Clean that shit

Origineel geplaatst door Nerve
Hey mensen,

Alvast bedankt!

Ik zou de 303 wegdoen en de 606 houden ;)

...of hou ze beiden gewoon! :)

Back