CD Demagneetiseur

smackos

Gepokt en gemazeld
nou zag ik hier op synthforum boven in de addbalk een of ander obscuur HIFI exploitatie bedrijf wat dit aanbied

https://www.hi-stands.eu/nl/hifi-tuning-ht-2-cd-dvd-bd-demagnetizer.html?source=googlebase

ik lag toch echt helemaal dubbel :dubbel:

echt nog nooit van gehoord, is dit uberhaupt zelfs ver weg vaag iets wat werkt?

ow en het ALLERBESTE in die webwinkel stuurt elektrovolt mij net:

WA-Quantum Chips
WA-Quantum is een high tech bedrijf uit Hamburg dat onlangs zogeheten bio-energetische chips op de markt heeft gebracht. Deze chips zijn stukjes kunststof die op apparaten en kabels kunnen worden geplakt. Volgens de fabrikant beïnvloedt de chip de signaaloverdracht op subatomair niveau volgens de beginselen van de quantumfysica.

hahaha

https://www.hi-stands.eu/nl/wa-quantum-semi-conductor-ic-6-mm-per-stuk.html

Het werkt enkel al je luistert door zilveren luidsprekerdraad van 6 mm2 anders hoor je het niet. Je kent die wetenschap toch. Aka placebo voor de rijken.
Wie luistert er nog cd in hemelsnaam.

Voor USB sticks kom je met de GARNER PD5 DATA DESTROYER een heel eind denk ik ;)

pd-5_with_ssd1_500x.png

Geen idee, ik breng ze nog wel uit en ze verkopen ook nog wel (minder dan cassettebandjes wel)
ach over een paar jaartjes misschien al volgend jaar is CD weer helemaal je van het

Magnetisch veld heeft op quantum niveau misschien wat invloed op licht (laser) maar dat is te klein en geen invloed op het aflezen van digtale data. Zover ik weet over de materie.

Er was toch ooit hier een topic over al dit soort "wondermiddelen"
?
Kan het even niet meer vindenzou deze prima bij passen lijkt me

Het werkt enkel al je luistert door zilveren luidsprekerdraad van 6 mm2 anders hoor je het niet. Je kent die wetenschap toch. Aka placebo voor de rijken.

IOK, ik beken. Ik ben degene die al die CDs koopt (100+/jaar). En ik draai ze nog ook, elke dag. Dat downloaden is zo'n sneue bezigheid......

Hehe, ja dit is gewoon pure scam. Iets beloven gebaseert om onzin is natuurlijk gewoon oplichting.
Maar wel grappig bedacht, ook met een (voor enkelen misschien) geloofwaardig verhaaltje erbij.. :D

Toch wel een ander niveau dan zilveren audio draden want daar kan je (met wat bochtenwerk) nog ergens denken dat het effect heeft.

Maar magnetiseren van een CD.. haha.. nou nee.

Ik zal er nu waarschijnlijk niet meer bij horen, maar ik koop en luister ook nog erg veel CD's. Zonder ze te demagnetiseren dan, want dat lijkt me inderdaad flauwekul.

dat was hem , bedankt
"hoeveel gekker kan het nog worden" topic
d'r zit inderdaad veel zweverige onzin in audioverkoop land, past dit ook wel bij
:-)

Ik zal er nu waarschijnlijk niet meer bij horen, maar ik koop en luister ook nog erg veel CD's. Zonder ze te demagnetiseren dan, want dat lijkt me inderdaad flauwekul.

ach, ik koop ook nog wel eens een cd bij de Humo of zo, zoals soulwax hun laatste. Om die dan te rippen en op de telefoon altijd bij te hebben, of om in de auto jaren mee te zeulen en soms eens in de cd speler te duwen. Maar dat kan je niet vergelijken met mijn muziekaankopen algemeen. Peanuts.

Ongetwijfeld wil men over 15 jaar allemaal terug cd's. Nu krijg ik ze terug als ik ze uitdeel nadat men ze ripte want men wil ze niet eens in huis meer.

Zelfde verhaal als met rijstpapier om je speakerkabels ofzo :P :kont:

DVD&CD Rewinder

DVD&CD Rewinder

Werkt snel en probleemloos. :dubbel:

Attachments

• 6898c7fca8aca86f6e34a5e00c6518a6.jpg
    6898c7fca8aca86f6e34a5e00c6518a6.jpg
    40,7 KB · Bekeken: 144
Het werkt enkel al je luistert door zilveren luidsprekerdraad van 6 mm2 anders hoor je het niet.

Ja dat klopt maar alleen als je speakers precies op de Noord-Zuid as afgesteld staan en de kamer vacuum getrokken is.
Het is al lang geleden dat gedemagnetiseer gedoe maar toch proberen ze het weer.

Back