Studiomonitoren op marktplaats

SRPP

Ouwe rot
Deze kwam ik tegen op marktplaats:
Klein & Hummel O300
Vet hoor, wel nog flink afdingen (en meer informatie vragen). Zelf heb ik O110's en dat zijn erge fijne monitoren.

Verder nog deze:
Strauss Elektrokustik SE-NF-3
Duur, lelijk (imho), en nog nooit van gehoord (ook niet actief dus nog versterker nodig). Weet iemand hier meer van?
Lijkt me veel geld voor wat je krijgt.

Deze kwam ik tegen op marktplaats:
Klein & Hummel O300
Vet hoor, wel nog flink afdingen (en meer informatie vragen). Zelf heb ik O110's en dat zijn erge fijne monitoren.

.

Leuke set spulletjes heeft 'monique' in de aanbieding.

Ik heb ook een set 110's, erg goed inderdaad. Ik hoor nu zo veel meer in CDs die ik al jaren draai.

Tsja, ik heb ooit in Zeewolde, en volgens mij ook bij een "Monique", een eindtrap voor in de auto gekocht van Rockford Fosgate. Die werd me als werkend verkocht, maar dat deed ie pas nadat ik hem gerepareerd had......
Checken of alles het doet is belangrijk dus.

Ik weet niet of het om dezelfde Monique gaat, maar er zit eentje tussen die eerder berucht dan bekend is en onder wel meer schuilnamen zaken (die al dan niet echt bestaan) op MP zet.

Gisteren bericht gestuurd en nog geen reactie, niet echt een voorbode van een voorspoedige deal.

Dr was iemand die 950 had geboden, maar meteen daarna werd ik gecontacteerd door de (eerder niet erg communicatieve) verkoper, dus ik vermoedde dat ze zelf dat bod had geplaatst (of laten plaatsen). Heb 'r gezegd dat ze eerst maar eens met die bieder eruit moest zien te komen.
Ze zijn inmiddels van MP af.....

Back