• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Arp Axxe en Electribe S Mk2

Poly-Peter

Ex Poly-61 bezitter
Korg Electribe S Mk2 - 150
De bekende zilveren. Frontplaat heeft wat kleine krasjes, maar functioneel prima en compleet met doos, adapter, manual, kaartje.

Arp Axxe - 620
Een echte originele Arp Axxe in prima staat. Bijna 40 jaar oud, maar doet t prima. Alle toetsen werken, schuiven doen het goed (met hier en daar een klein kraakje). En van de wiite knoppen doet alleen de middelste het, maar dat hebben volgens mij alle Arp's en had hij al sinds ik 'em kocht (NB: toen ik hem dit jaar kocht is hij ook geserviced bij Turnlab). Vanwege de vele CV-gate ingangen ook prima te interfacen. Zet er bijv. een extra modulaire oscilattor*bij*en je hebt stiekem een Odyssey...

Foto's op MP.

(gedeeltelijke) ruil kan. TR606, Microkorg of klein compressortje (Focusrite of RNC?) wil ik nog wel eens. En ook een dubbel voetpedaal (piano stijl) en zwaar keyboard statief zoek ik nog.

Back