• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

set Yamaha HS7 monitor speakers ZGAN

Sutur

Stamgast
Nieuw aangeschaft februari 2016 ter vervanging van mijn HS8-set waar een speaker van defect was geraakt. Naderhand bleek de defecte HS8 tegen de verwachtingen in, goed te repareren, waardoor de HS7 set overbodig werd.

De HS7 set heeft nog geen 10 uur aan gestaan. Ik zou ze aanvankelijk voor een ander doel inzetten, maar ze bleken overbodig en eigenlijk was ik ze vergeten.

Dus werkelijk Zo Goed Als Nieuw, inclusief netsnoeren, exclusief dozen. Aanschafbon aanwezig.

Vraagprijs : € 349 voor de set. (Wordt alleen als set aangeboden).

Back