Gloomer - Under The Bus (wip) - Chaotic Acid

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld

Impossible that there still are traffic accidents anno 2000. Be careful on the road people, it's still is a plot. The illuminati/new world order can let your vehicle crash. Based on a terrible nightmare I had. Please enjoy this chaotic acid track ! Peace !

Ik heb jullie hulp weeral nodig :)

Wat kan er beter ?

Alvast van harte bedankt !

:W

Ik heb wat schterstand opgelopen met het beluisteren van tracks. Deze als eerste vandaag gehoord en het is maar goed dat ik twee koppen koffie in m'n mik heb :D. Heerlijk chaotisch inderdaad. Krijg er wel een goede kick van (en dat is echt niet alleen van de koffie). Het stuk vanaf 2:38 vind ik eigenlijk het lekkerst, met die pingel. Is wat melodieuzer en daar houd ik van zoals je weet :). Verder ben ik behoorlijk onder de indruk van de drumtrack :okdan:.

Ik denk overigens dat je op YouTube meer publiek hebt voor NWO dan hier ;).

Leuk thema hoor! Echt een fijne track ook, het tempo zit er lekker in. Krijg zin om muziek te maken en dat is een goed teken. Moest hier en daar een beetje denken aan Hey Boy, Hey Girl van The Chemical Brothers. Ik vond het melodieuze aan het einde ook wel lekker, maar de sound iets te braaf. Ik had t ook wel leuk gevonden als het ergens in het nummer nog een keer te horen was... Maar goed je film draait al in de theaters, dus ik ben (weer eens) te laat.

Lekker meeslepend! Top hoor, met plezier geluisterd!
Enkel op 0:35 daar ff die korte break vind ik maar iets geks haha ;)

Ik heb wat schterstand opgelopen met het beluisteren van tracks. Deze als eerste vandaag gehoord en het is maar goed dat ik twee koppen koffie in m'n mik heb :D. Heerlijk chaotisch inderdaad. Krijg er wel een goede kick van (en dat is echt niet alleen van de koffie). Het stuk vanaf 2:38 vind ik eigenlijk het lekkerst, met die pingel. Is wat melodieuzer en daar houd ik van zoals je weet :). Verder ben ik behoorlijk onder de indruk van de drumtrack :okdan:.

Ik denk overigens dat je op YouTube meer publiek hebt voor NWO dan hier ;).

Hey Dokter Bob, hartstikke bedankt voor je super feedback man. Deed deugd om te lezen. Eindelijk iemand die reageert :D

Ja, op YT heb ik idd meer publiek 8)

Top van je !

Maar goed je film draait al in de theaters, dus ik ben (weer eens) te laat.

Da's helemaal niet erg Depressoptimist 8)

The Chemical Brothers, amai dat is leuk om te horen, dank je wel man :okdan:

Lekker meeslepend! Top hoor, met plezier geluisterd!
Enkel op 0:35 daar ff die korte break vind ik maar iets geks haha ;)

"Gek zijn is gezond", niewaar Xypes :yamaha:

Dank je wel man, dank jullie allen :okdan:

simpel, jan, lekker nummer, werkt goed met het filmpje. de combi maakt de muziek indringerder, ik kom niet op het engelse woord dat het het beste zou beschrijven, o ja; eerie... en crashes zijn voor mij altijd vreemde ervaringen... ook in een filmpje. je moet de film 'crash' van david cronenberg eens zien gaan.... (er heet nog een film 'crash', en is bekender, weet niet welke regisseur..., maar dát is m niet. de film van cronenberg is een vergeten meesterwerk geworden, terwijl het tot schandalen leidde, de film werd zelfs verboden (tijdelijk?) in engeland. de BBC ging toen maar snachts, alle schandaalfilms die ze maar konden vinden uitzenden... dat terzijde, geheel of topic...)

dus: eerie! (wat positief is in mijn wereld, as you know.)

Back