s5000 OS versie

Kokos

opgewonden lid
Hallo.

Ik heb nu in mijn s5000 os versie 2.11a. Werkt eigenlijk prima.
Maar ik weet dat de laatste versie 2.14 is.
Kan iemand mij vertellen of die echt wezenlijk verschil maakt, en of ik die dus zou moeten hebben?

kokos

Staat er dan niet bij wat er veranderd is dan?

Ik weet wel als ik aan een klant software oplever ik het niet moet wagen om te zeggen:
"Di's nieuw en probeer zelf maar"

Net zoiets als met nieuwe update van die 01v96 van me waarbij ineens veel meer blijkt te zijn opgelost dan ze zeggen.

Die fabrikanten zijn gewoon bang om toe te geven dat ze niet kunnen programmeren. :D

Als het niet veel uitmaakt dan ga ik het maar gewoon niet doen. Ik heb zoals gezegd geen problemen met 2.11a.
Ik kan nergens een file vinden op internet waar staat wat er veranderd is, want de ondersteuning voor de s-serie is opgeheven, dus er wordt gewoon geen melding gemaakt op de akai-site over de s5000.

Bedankt voor de replies. ik hou het nog ff zo

Kokos

In het begin, toen de s5000 nog nieuw was wel :) Maar toen had ik 'm nog nie. ik ben met deze OS begonnen, en die heeft geen echt aanwijsbare bugs volgens mij.
Wel belachelijk dat er geen functies van de rechterbuttons in het OS zijn opgenomen.
Ik dacht dat dat wellicht wel het geval was in een latere versie.

Akai is flink klote en rucksichtloss met die dingen omgesprongen.
het is echt een fantastisch apparaat, waar ze ook wel gewoon trots op hadden mogen wezen ipv. hem de rug toe te keren.

Als de z4 nu een betere sampler was, ok. maar dat is niet zo

gegroet

Back