Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Misschien was het de bedoeling dat dit voor black friday zou gelden en heeft iemand een foutje gemaakt. En de rest wil nu niet achterblijven, etc.![]()
Scooper weer 150 op music store voor liefhebbers.
Op zich goed om keuze te hebben, maar ik "sponsor" dan toch liever een kleinere Nederlandse webwinkel als modularsynthesizers.nl. Heeft ook een goed aanbod, wel ietsje duurder dan Thomann (want verzendkosten). Maar karma-technisch voelt dat toch beter...Ik kom er net achter dat Thomann erg veel fabrikanten van eurorack in zijn assortiment heeft. Ik wist dat ze Doepfer en Pitssburgh hadden maar nu ook Verbos en Mutable en nog een berg. Gaaf.

Op zich goed om keuze te hebben, maar ik "sponsor" dan toch liever een kleinere Nederlandse webwinkel als modularsynthesizers.nl. Heeft ook een goed aanbod, wel ietsje duurder dan Thomann (want verzendkosten). Maar karma-technisch voelt dat toch beter...![]()
Op zich goed om keuze te hebben, maar ik "sponsor" dan toch liever een kleinere Nederlandse webwinkel als modularsynthesizers.nl. Heeft ook een goed aanbod, wel ietsje duurder dan Thomann (want verzendkosten). Maar karma-technisch voelt dat toch beter...![]()

Sterkte daarmee dan....ik blijf toch bij Schneidersladen en Thomann kopen![]()
+1
mijn demora is net verzonden trouwens![]()
...mogelijkheden zijn ongekend voor het geld..