50% korting op Roland EFX Modular

Misschien was het de bedoeling dat dit voor black friday zou gelden en heeft iemand een foutje gemaakt. En de rest wil nu niet achterblijven, etc. :)

Misschien was het de bedoeling dat dit voor black friday zou gelden en heeft iemand een foutje gemaakt. En de rest wil nu niet achterblijven, etc. :)

Dat zou idd kunnen...Bax en Thomann zijn geduchte concurrenten van elkaar.

Ik vermoed dat Thomann een beetje overdonderd is door de animo voor die Aira's nu de prijs zo laag is.

Ik weet dat Roland erg streng is met dit soort deals en onder de "suggested retail price" verkopen.

De Scooper bij Thomann nog uit voorraad voor € 149. Net als de Torcido, ook voor € 149.

Musicstore levert de Bitrazer volgende week weer, ook voor € 149.

Alleen de Demora is blijkbaar uitverkocht.

Ik kom er net achter dat Thomann erg veel fabrikanten van eurorack in zijn assortiment heeft. Ik wist dat ze Doepfer en Pitssburgh hadden maar nu ook Verbos en Mutable en nog een berg. Gaaf.
Op zich goed om keuze te hebben, maar ik "sponsor" dan toch liever een kleinere Nederlandse webwinkel als modularsynthesizers.nl. Heeft ook een goed aanbod, wel ietsje duurder dan Thomann (want verzendkosten). Maar karma-technisch voelt dat toch beter... :D

Leuk spul. Ik heb de bitrazer. Met al die submodules kun je echt van alles maken.
Je kunt zelfs via je telefoon wavs gebruiken om je patches/presets te laden dus super handig live.
Nu wil ik de scooper ook, waar blijft dat salaris

Op zich goed om keuze te hebben, maar ik "sponsor" dan toch liever een kleinere Nederlandse webwinkel als modularsynthesizers.nl. Heeft ook een goed aanbod, wel ietsje duurder dan Thomann (want verzendkosten). Maar karma-technisch voelt dat toch beter... :D

Sterkte daarmee dan....ik blijf toch bij Schneidersladen en Thomann kopen :D

Back