LeonMols
Lang lid
Misschien dat iemand hetzelfde al eens gehad heeft, en wellicht een oplossing weet (behalve de oplossing "nieuwe kopen", "ergens ter reparatie aanbieden" want die kon ik zelf al verzinnen)..
Ik heb (o.a.) een Spirit Folio SX mixer, die de laatste tijd raar begint te doen...
Een (uitgangs)kanaal valt telkens weg, alsof er een los kontakt in een stekker zit, maar het vreemde is, als je hem harder zet (mix, sub of ingang volume verhogen) dan is het probleem weg... totdat het signaal weer even zwakker wordt. Lijkt wel een noise-gate
Het probleem doet zich voor op de zowel sub, mix als monitor uitgangen.
Het maakt ook niet uit of ie al een tijdje aanstaat of net aangezet is. (alhoewel het lijkt alsof het probleem minder wordt naarmate hij langer aanstaat).
Het is ook altijd hetzelfde kanaal dat wegvalt (R)
Tips? Ideeen ? Oplossing(en) ???
Graag !
Leon
Ik heb (o.a.) een Spirit Folio SX mixer, die de laatste tijd raar begint te doen...
Een (uitgangs)kanaal valt telkens weg, alsof er een los kontakt in een stekker zit, maar het vreemde is, als je hem harder zet (mix, sub of ingang volume verhogen) dan is het probleem weg... totdat het signaal weer even zwakker wordt. Lijkt wel een noise-gate

Het probleem doet zich voor op de zowel sub, mix als monitor uitgangen.
Het maakt ook niet uit of ie al een tijdje aanstaat of net aangezet is. (alhoewel het lijkt alsof het probleem minder wordt naarmate hij langer aanstaat).
Het is ook altijd hetzelfde kanaal dat wegvalt (R)
Tips? Ideeen ? Oplossing(en) ???
Graag !
Leon
Laatst gewijzigd: