Nascent Grass & Gloomer - Double Shot (Classical Electro)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld

Aangezien ik op "Under The Bus" nog geen enkele reactie heb mogen ontvangen, probeer ik het nu opnieuw met een collab met de Franse Fred Coince :D

Een klassiek/electro stuk. Geen conspiracy facts dit keer, maar wel Double Shot, een creatie van twee lunatics samen *D

Veel luisterplezier !

Gloom

Hey Big, wat een leuke reactie !! Blij dat je'm goed vindt.

Wat betreft die piano, ja ik weet het, maar dat was een bug in FL-studio 12.. Ik kon het volume niet luider zetten, wat ik ook probeerde. :erm:

Dank je wel hoor, van harte !! :)

Ja, dit is weer echt zo'n prima track van je Jan! Heel mooi opbouw, lekker arrangement, voldoende variatie en melodieus. Piano vind ik prachtig!

Het hoog lijkt wat nadrukkkelijk aanwezig, maar dat kan ook aan mijn nieuwe koptelefoon liggen.

Ja, dit is weer echt zo'n prima track van je Jan! Heel mooi opbouw, lekker arrangement, voldoende variatie en melodieus. Piano vind ik prachtig!

Het hoog lijkt wat nadrukkkelijk aanwezig, maar dat kan ook aan mijn nieuwe koptelefoon liggen.

Wow Bob, bedankt voor deze mooie commentaren 8~ Jummie !

Het hoog, ja, daar heb ik veel problemen mee. Ik gebruik thans Izotope's Ozone om te masteren, maar blijkbaar heb ik geen goede oren. :stupid

Groetjes hé Bob !

8)

Back