Child of arT - Veelejer

Child of arT

Ouwe rot
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen over deze track. Hij is gemaakt in een 3/4 maat en zodoende een beetje saai vind ik. Feedback is dus meer dan welkom zou ik zeggen!

https://soundcloud.com/child-of-art/veelejer

Toch veel luisterplezier.

Ja, een beetje meer afwisseling zou de track goed doen inderdaad. Dit nummer was een twijfelgeval, post ik hem wel of niet. Ik heb toch besloten hem op SoundCloud te zetten, vraag me niet waarom.

Bedankt voor je feedback Gloomer.

Toch moet het mogelijk zijn om een goede track in een 3/4 maat te maken. Leuk om te lezen dat je in ieder geval de beat leuk vind!

Hi Child of Art,
zitten goede ideeën tussen.
Even iets over de mix: op laptopspeakertjes lijkt het wel of die leadsound heel veel plaats in de mix inneemt, vooral in de lowmids is die nogal dominant. Die frequenties beetje opkuisen zou je mix meer laten ademen.

Hier en daar die lead weglaten en verder variëren zal de muziek dan weer meer laten ademen.

Succes!

Thanx voor de feedback BigImpactSound!

Boven alles moet je mix natuurlijk op alle speakers goed klinken, dus ook op jouw laptopspeakers. Misschien zijn jouw laptopspeakers in de midrange wel heel dominant want de mix klinkt op mijn Adam A7x speakers goed.

Back