Omdat iedereen naar analoge synths op zoek is, heeft vast wel iemand een crumar roadrunner of roadracer op zolder staan voor weinig? Een Hohner Pianet is ook leuk.
Monopoly heeft nog een pianet T Als die nog niet verkocht is Ik heb zelf ook z,n Crumar Roadrunner gehad maar die kun je niet vergeljiken met een Pianet
Origineel geplaatst door marcuuu Monopoly heeft nog een pianet T Als die nog niet verkocht is Ik heb zelf ook z,n Crumar Roadrunner gehad maar die kun je niet vergeljiken met een Pianet
Volgens mij vraagd mono voor die pianet 180 euro.Dat naar mijn idee best goed koop de mijne ging weg voor 212.Prijs van een Roadrunner in goede staat zit je denk tussen de 125 - 150 euro.Volgens mij heb je een Roadrunnen MK 1 en MK 2.
Ik heb via Ebay een Crumar Roadracer gekoght voor 78 Euro en via Music House een Hohner Pianet voor minder dan 100 euro (erg leuke prijs, ben dan ook een tevreden vaste klant)
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.