vintage piano's (crumar of hohner)

Status
Please reply by conversation.

lowtech

No Tech Like Lowtech
Omdat iedereen naar analoge synths op zoek is, heeft vast wel iemand een crumar roadrunner of roadracer op zolder staan voor weinig? Een Hohner Pianet is ook leuk.

Lowtech

Monopoly heeft nog een pianet T Als die nog niet verkocht is ;) Ik heb zelf ook z,n Crumar Roadrunner gehad maar die kun je niet vergeljiken met een Pianet ;)

Origineel geplaatst door marcuuu
Monopoly heeft nog een pianet T Als die nog niet verkocht is ;) Ik heb zelf ook z,n Crumar Roadrunner gehad maar die kun je niet vergeljiken met een Pianet ;)

Ik zoek eigenlijk die Crumar (is toch een analoge piano?). Maar een pianet is ook goed (alhoewel die sjieker is). Wat zijn de prijzen eigenlijk?

Volgens mij vraagd mono voor die pianet 180 euro.Dat naar mijn idee best goed koop de mijne ging weg voor 212.Prijs van een Roadrunner in goede staat zit je denk tussen de 125 - 150 euro.Volgens mij heb je een Roadrunnen MK 1 en MK 2.

Ik weet niet hoeveel Pianetjes Mono heeft staan, maar ik heb er laatst eentje van 'm gekocht. Hartstikke geinig ding.

gelukt

gelukt

Ik heb via Ebay een Crumar Roadracer gekoght voor 78 Euro en via Music House een Hohner Pianet voor minder dan 100 euro (erg leuke prijs, ben dan ook een tevreden vaste klant)

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back