Na lang wikken en wegen besloten mijn twee geliefde Ensoniqs te verkopen. Ik wil een compacte/mobiele jam setup gaan bouwen en helaas groeien er nog steeds geen euro-briefjes aan m'n geldboom die ik jaren geleden al geplant heb :-(
Ensoniq SQ80
- Komt in onberispelijke staat: krasvrij, niet verkleurd, toetsen en knopjes helemaal soepel, tip top!
- Is 'ge-update' naar de laatste OS via een nieuwe chipset en heeft daarbij de hidden waveforms gekregen.
- Komt inclusief originele patch cartridge.
- Is na het vervangen van een condensator onlangs nog helemaal nagelopen door MarcMarc (professioneel synth tech).
- Komt met extra SSM2300 chip en originele OS chipset.
- Inclusief patchlibrary van AnalogAudio1
Prijs: €875,-
Ensoniq Fizmo
- In goede staat. Hier en daar wat gebruikssporen op de knopjes, niets opvallends.
- De bekende evil
voltage regulator is professioneel vervangen door MarcMarc. Geen tikkende tijdbom meer, maar een stabiele synth.
- Komt inclusief handleiding en originele 220v powersupply.
- Roze olifanten en paarse eenhoorns gegarandeerd uit je speakers!
Prijs: €1250,-
Alles uit te testen en op te halen in Amsterdam (IJburg).
Ensoniq SQ80
- Komt in onberispelijke staat: krasvrij, niet verkleurd, toetsen en knopjes helemaal soepel, tip top!
- Is 'ge-update' naar de laatste OS via een nieuwe chipset en heeft daarbij de hidden waveforms gekregen.
- Komt inclusief originele patch cartridge.
- Is na het vervangen van een condensator onlangs nog helemaal nagelopen door MarcMarc (professioneel synth tech).
- Komt met extra SSM2300 chip en originele OS chipset.
- Inclusief patchlibrary van AnalogAudio1
Prijs: €875,-
Ensoniq Fizmo
- In goede staat. Hier en daar wat gebruikssporen op de knopjes, niets opvallends.
- De bekende evil
voltage regulator is professioneel vervangen door MarcMarc. Geen tikkende tijdbom meer, maar een stabiele synth.- Komt inclusief handleiding en originele 220v powersupply.
- Roze olifanten en paarse eenhoorns gegarandeerd uit je speakers!
Prijs: €1250,-
Alles uit te testen en op te halen in Amsterdam (IJburg).