• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ensoniq SQ-80 en Ensoniq Fizmo

jwiering

Stamgast
Na lang wikken en wegen besloten mijn twee geliefde Ensoniqs te verkopen. Ik wil een compacte/mobiele jam setup gaan bouwen en helaas groeien er nog steeds geen euro-briefjes aan m'n geldboom die ik jaren geleden al geplant heb :-(

Ensoniq SQ80
- Komt in onberispelijke staat: krasvrij, niet verkleurd, toetsen en knopjes helemaal soepel, tip top!
- Is 'ge-update' naar de laatste OS via een nieuwe chipset en heeft daarbij de hidden waveforms gekregen.
- Komt inclusief originele patch cartridge.
- Is na het vervangen van een condensator onlangs nog helemaal nagelopen door MarcMarc (professioneel synth tech).
- Komt met extra SSM2300 chip en originele OS chipset.
- Inclusief patchlibrary van AnalogAudio1
Prijs: €875,-

Ensoniq Fizmo
- In goede staat. Hier en daar wat gebruikssporen op de knopjes, niets opvallends.
- De bekende evil :duivels: voltage regulator is professioneel vervangen door MarcMarc. Geen tikkende tijdbom meer, maar een stabiele synth.
- Komt inclusief handleiding en originele 220v powersupply.
- Roze olifanten en paarse eenhoorns gegarandeerd uit je speakers!
Prijs: €1250,-

Alles uit te testen en op te halen in Amsterdam (IJburg).

Back