Steinberg Hypersonic

Hazes

Vind ik leuk
Nieuwe über VST/AU plugin van Steinberg. Soort van workstation met onder andere de volgende synthesemogelijkheden:

Engines: Multisample, Virtual Analog Synthesis, FM Synthesis, Wavetable Synthesis, Sliced Loop, Drumkit (more synthesis engines can be added using optional expansion modules)

Steinberg noemt het "the ultimate virtual music workstation"

Meer is onder andere hier te vinden.

Origineel geplaatst door bambamstudio
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is deze al een tijdje op de markt..

je vergist je..is net op de AES aangekondigd..... is door Wizoo (Peter Gorges ed) ontwikkeld, soort van software alternatief voor ROMplers als de Roland JV en XV range of de triton

misschien als Xphraze. Als ik met m'n muis boven 't plaatje blijf hangen op hun site, wordt dat iig aangegeven als naam :confused:

hmm volgens mij was hier tot op heden echt niets over bekend hoor.
Qua specs ziet het er in elk geval redelijk interessant uit.

Origineel geplaatst door King of Snake
hmm volgens mij was hier tot op heden echt niets over bekend hoor.
Qua specs ziet het er in elk geval redelijk interessant uit.

nou ja, ik ben met een gear portal site bezig en dan hoor je nog wel eens wat in de wandelgangen :)

ff offtopic: Mods, waarom istie nu weer weggehaald bij het gearnieuws op de hoofdpagina?

@BamBam: raar dan dat dat de titel van het plaatje is.

Zou steinberg nu eindelijk eens een keer een softsynth maken die wel de moeite waard is?

Ben nl. niet erg kapot van hun creaties. Vaak in opdracht door anderen gemaakt.

The Grand, PPG en Virtual Guitar vind ik wel ok maar Model-E tm Xphraze zijn allemaal maar zo zo. Geluidskwaliteit is vaak blikkerig en hun GUI's zijn om te griezelen meestal.

Origineel geplaatst door fuse
Zou steinberg nu eindelijk eens een keer een softsynth maken die wel de moeite waard is?

The Grand, PPG en Virtual Guitar vind ik wel ok maar Model-E tm Xphraze zijn allemaal maar zo zo. Geluidskwaliteit is vaak blikkerig en hun GUI's zijn om te griezelen meestal.

1 van de laatste soft synth's van steinberg zijn de xphraze en de d'cota. Ik kan toch niet zeggen dat deze slecht zijn.

Origineel geplaatst door fuse

Ik was juist NIET onder de indruk van the Grand en Virtual Guitar. the Grand vanwege de enorme cpu-lust (sounds zijn overigens wel okee), en van Virtual Guitar vond ik de sound wat magertjes. PPG wave is imo wel weer ok.

Back