Progmatic-Studios Ouwe rot Lid sinds 6 juni 2003 Berichten 2.675 Locatie Oosterhout 23 oktober 2003 #1 ik heb dit apparaatje staan maar er komt alleen maar een raar distorded singnaal uit kan iemand dit apparaat repareren ofzo ?
ik heb dit apparaatje staan maar er komt alleen maar een raar distorded singnaal uit kan iemand dit apparaat repareren ofzo ?
Imipolex switchboard operator Lid sinds 10 september 2001 Berichten 1.360 Locatie Rotterdam 23 oktober 2003 #2 Re: Red Sound Darkstar Vocoda Origineel geplaatst door erol ik heb dit apparaatje staan maar er komt alleen maar een raar distorded singnaal uit kan iemand dit apparaat repareren ofzo ? Zie meer... Ofzo kan wel. Repareren weet ik niet. Heeft zo'n ding niet een operating system? Dan zou ik dat eerst eens checken of updaten...
Re: Red Sound Darkstar Vocoda Origineel geplaatst door erol ik heb dit apparaatje staan maar er komt alleen maar een raar distorded singnaal uit kan iemand dit apparaat repareren ofzo ? Zie meer... Ofzo kan wel. Repareren weet ik niet. Heeft zo'n ding niet een operating system? Dan zou ik dat eerst eens checken of updaten...
Arv Robot Lid sinds 18 oktober 2001 Berichten 13.106 Locatie Zuid Holland 23 oktober 2003 #3 factory reset yep geen idee hoe dat moet bij dit kreng