• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TR-8, Fostex, DBX, MDX

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!
- Roland TR-8 (incl. 707, 727 en 606 expansion) + decksaver
Zo goed als Niel, echt maar amper gebruikt. Met originele verpakking, voeding en ik gooi er nog wat kabels bij, zeg maar wat je nodig hebt. De groene rand is zwart gespoten omdat ik dat veeeel mooier vind (zie foto's). De decksaver is een beetje vaal aan de linksbovenkant maar in prima stevige staat.

Werkend te zien en te horen in midden/west brabant, maar (verzekerd) opsturen is ook een optie.
Nieuwwaarde 620 euro, mag direct weg voor 450 euro maar ik sta open voor onderhandelen.

Ruilopties: Numark iM9, goed 27 inch full HD hdmi scherm, propellerhead balance, yamaha HS5/HS50m, studio subwoofer, Beyer Dynamic DT770m, set CDJ 800 MKII's, Akai MPD, Samsung 840/850 PRO ssd, LGA775 Quadcore cpu's.

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Attachments

• tr8-doos.jpg
    tr8-doos.jpg
    306,8 KB · Bekeken: 83
  • tr8-dark.jpg
    tr8-dark.jpg
    183,1 KB · Bekeken: 84
  • tr8-3links.jpg
    tr8-3links.jpg
    232,7 KB · Bekeken: 86
  • tr8-4rechts.jpg
    tr8-4rechts.jpg
    235,8 KB · Bekeken: 89
  • tr8-decksaver.jpg
    tr8-decksaver.jpg
    297,7 KB · Bekeken: 85
- Fostex 450 mixer (8 channel versie)

Kwaliteitsmixer voor een heel vriendelijk budget. Oa. 2 x parametrische EQ, direct outs, phantom voeding, veel routingmogelijkheden dankzij de vele in- en outputs.
Met name optisch in goede staat. Kanaal acht fader mag schoongemaakt worden, verder in zeer goede staat. Met handleidingen, werkend te zien en te testen. Ophalen heeft voorkeur boven opsturen. Indien je kabels erbij nodig hebt gooi ik die erbij (8x jack multisnake bv).
Mag weg voor 100 euro

attachment.php

attachment.php

- DBX 223S crossover
1e eigenaar (Bax 2014) dus in nieuwstaat, alleen in huisstudiootje gebruikt.
Nieuw 135 euro, mag weg voor 80 euro.

attachment.php

attachment.php

- Behringer MDX 2100 gate/compressor/limiter
Nog één van de oude goeie die in Duitsland gemaakt werden als ik mij niet vergis.
Uiteraard met euro voedingkabel.
Voor 50 euro is ie van jou !

attachment.php

Attachments

• fostex-1.jpg
    fostex-1.jpg
    75,6 KB · Bekeken: 87
  • fostex-2.jpg
    fostex-2.jpg
    55,3 KB · Bekeken: 86
  • MDX.jpg
    MDX.jpg