Gloomer - From Disco To Anarchy

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Het gebrek aan slaap en de daarbij horende nachtmerries zijn een gigantische bron van inspiratie voor muziek te produceren..

Alweer eentje dus, heb er zo'n dikke 8 uur aan gewerkt, ik vind'm wel geslaagd.

Wat denken jullie ?

Met dank, Gloom.

From Disco to House to Acid to Techno to ANARCHY.

lekker freestyle stukje.. gewoon een beetje gaan op die vibe. Is leuk om mee bezig te zijn toch?
klinkt tot nu toch nog leuk ook. Beetje jump hoort ik er zelfs nog in met die bass rond 2 min. =)
Ik vind 't vermakelijk en onderhoudend klinken tot nu toe.

Als je er echt een track van wilt gaan maken,moet er wel ergens rond 3:30 of zo denk ik een nieuw element aan toegevoegd worden/kentering komen.
Maar leuke vibe.

Hey Dozart, hartstikke bedankt voor deze leuke feedback man, apprecieer het van harte :)

Ja, was heel leuk om te maken, dat zeker !!

Wat betreft die kentering, die heb ik proberen maken, en die hoor je wanneer dat volk begint te juichen, want dan gaat ie over van Acid naar Techno.. Ik zou anders helemaal niet weten hoe ik hem zou kenteren.

Thanks makker !! :okdan:

Nou breekt mijn klomp.. :(

Ik zet de kick en bass een heel stuk luider op mijn producer pc, en hij knalt echt hard.
Maar als ik hem upload op Soundcloud, dan is die kick en bass bijna onhoorbaar. Ook als je'm downloadt, dan zijn die dingen praktisch onhoorbaar.

Aan wat zou dat kunnen liggen ? En heeft iemand die problemen ook gehad ?

Met dank, Gloom.

Het heeft wel verandering nodig want na 2 minuten breekt die herhalende sound helmaal je hoofd.

Verder klinkt het vrij oud ook kwa sound keuze en kombinatie.

Thanks a lot Esgres, van harte man !!

Maar ik begrijp het niet, er is toch kentering in de zaak + er komen toch vocals enzo bij ? Hoe zou ik hem nog kunnen veranderen na 2 minuten ?

Oud klinken is ook raar, want ik heb de nieuwe predator 2 ook gebruikt bij deze..

Maarja, ik zal er eens naar kijken, nogmaals bedankt man !! ;)

Zou die "here we go" sample door iets anders vervangen, die sample trekt het nummer omlaag.

Hartelijk bedankt EMU10K1, ja, je hebt misschien gelijk. Ik gebruik hem misschien teveel.. 't Is thans mijn eigen stem.. eindelijk nog eens een micro gebruikt..

Dank man !! :)

Thanks a lot Esgres, van harte man !!

Maar ik begrijp het niet, er is toch kentering in de zaak + er komen toch vocals enzo bij ? Hoe zou ik hem nog kunnen veranderen na 2 minuten ?

Oud klinken is ook raar, want ik heb de nieuwe predator 2 ook gebruikt bij deze..

Maarja, ik zal er eens naar kijken, nogmaals bedankt man !! ;)

Tja het spectrum is erg opgevult met dezelfde sounds/freqs. voorgrond en achtergrondgeluiden,alles kort rond eenzelfde frequentie die niet bepaalt aangenaam is,je nummer klinkt daardoor als een drone ook, dat mag wel maar als je met de slechte frequenties zit doet dit meer kwaad.

Als dit nummer luid op een pa staat wordt je gek tegen het einde van het nummer

okee, maar als ik het goed begrijp moet ik meer pannen, meer reverb en delay gebruiken ? Of subbass ? Op dat vlak ben ik nog een noob, maar ik zou er graag meer over weten.

Thanks a lot man, apprecieer het van harte !! ;)

Back