• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK : Yamaha Tenori On (White)

RodmanSan

De BroekWapperBassenMan
Daar ik wil gaan investeren in een Linnstrument heb ik bij deze een originele Yamaha Tenori On te koop welke een klein mankement bevat.

Deze Tenori heb ik destijds van een vriend van me overgenomen welke helaas niet zo nauwkeurig omging met zijn instrumenten.
Hierdoor vertoond het scroll wheel wat makementen als men door de menus heen gaat (slaat af en toe stappen over, wss encoder vies oid.)

Voor de rest is het apparaat nog perfect en doet zijn ding wat hij moet doen!

De Yamaha Tenori On komt met het volgende :
- Originele adapter (US versie, maar met verloop plug, werkt gewoon op ons stroom netwerk)
- Midi verloop kabel met Midi IN / OUT
- Doos, manual e.d. heb ik niet meer daar deze via de vriend zijn koffer uit Amerika is geimporteerd...;)

Vraagprijs : 300 Euro !

Verneem graag een PM bij vragen en/of interesse!

Yamaha-TENORI-ON_large.jpg

Back