Shadow Wolf Cyberzine IV

smackos

Gepokt en gemazeld
shadowwolfIV.png

geen idee of dit de goeie sectie is om dit te posten, ik denk het wel ;)

Een nieuw nummer van mijn oldschool BBS style Shadow Wolf Cyberzine:

na Phochos, Mono-Poly en DJ overdose wordt nu de legendarische electro pioneer MAN PARRISH geinterviewd over zijn synthesizers, hoe die een ARP2600 chanteerde van zijn ouders en hoe die begonnen is in de jaren 70 met een radioshack science sound kit.

en heeeeeel veeel oeverloos gelul oversynth/gear-related stuff: studio tips/ 808 beats/zoom 1201 FX/
TAPE CULTURE en loops van dj shlucht, cable gnomes etc.etc.etc.

lees hem hier
http://www.legowelt.org/ShadowWolfCyberzineIssueIV.htm

:koffie:

Ik vind het wel leuk die stijl. Eigenlijk zou er een soort van BBS-Videotex-achtig protocol moeten komen waarmee gewoon informatie gedeeld kan worden via 40 tot 80 kolommen aan Unicode. Alles laadt lekker snel. Geen 4GB aan RAM voor Chrome om een boodschappenlijstje te delen maar weer een 286 met DOS of een Commodore 64.

Maar dan met een hipstersaus zodat men het vreet. Zoals Twitter gewoon de begrenzing van een SMSje heeft heruitgevonden. Wellicht dat er een protocol over het Finger-protocol gebouwd kan worden in verband met het herontdekken van obscure netwerkstandaarden?

Nice. Ik was nog bezig met een potentieel artikeltje voor deze editie, maar ik kreeg de text en ascii niet op tijd klaar.
Volgend jaar wellicht :)

@ bikkel: ik ging afgelopen jaar een van die oudere Cyberzines proberen om te zetten naar Gopher. Alleen de server die ik toen probeerde ging niet zo netjes om met leading whitespace, dus de ascii ging er nogal stuk van =(

Ook voor volgende editie dan :engel:

weer een nieuwe issue uit sinds een paar weekjes - boordevol interviews synth tips en allerlei zaken verwant binnen ons 'interesse veld'...en ook een ASCII synth quiz waar je 7 ASCII synths moet raden: Misschien iets te hoog gegrepen want de quiz is nog steeds niet opgelost maar het moet toch geen probleem zijn voor de wat geavanceerdere synthforummer..!?!?! De eerste die de ASCII Synth quizz oplost krijgt een heuze PRIJS, een kleine verassing opgestuurd

kan geen links meer plaatsen naar de website mag niet van de nieuwe synthforum server enfin jullie kunnen het wel vinden ;)

Ik vind het wel leuk die stijl. Eigenlijk zou er een soort van BBS-Videotex-achtig protocol moeten komen waarmee gewoon informatie gedeeld kan worden via 40 tot 80 kolommen aan Unicode. Alles laadt lekker snel. Geen 4GB aan RAM voor Chrome om een boodschappenlijstje te delen maar weer een 286 met DOS of een Commodore 64.

idd.. maar vooral erg cool, de style en colors (en de content :) )

Ik geloof trouwens ook dat het een stuk milieu bewuster is.. minder wit kost minder energie.. en spaart waarschijnlijk ook de levensduur van de ogen..

weer een nieuwe issue uit sinds een paar weekjes - boordevol interviews synth tips en allerlei zaken verwant binnen ons 'interesse veld'

Een paar weekjes geleden doorgenomen. Wel moeilijk te lezen 8)
...en ook een ASCII synth quiz waar je 7 ASCII synths moet raden: Misschien iets te hoog gegrepen want de quiz is nog steeds niet opgelost maar het moet toch geen probleem zijn voor de wat geavanceerdere synthforummer..!?!?! De eerste die de ASCII Synth quizz oplost krijgt een heuze PRIJS, een kleine verassing opgestuurd

Degene die het zouden moeten weten, zitten 24/7 in de studio opgesloten :D

^ ah cool, dit was ook maar degene die ik zo snel kon vinden (heb zelf geen Amiga).

Anyway, veel leesplezier (jammer dat gopher geen kleuren ondersteund .. maar dat was dan ok wel een heel klusje geweest om over te zetten hehe).

weer een nieuwe issue uit sinds een paar weekjes - boordevol interviews synth tips en allerlei zaken verwant binnen ons 'interesse veld'...en ook een ASCII synth quiz waar je 7 ASCII synths moet raden: Misschien iets te hoog gegrepen want de quiz is nog steeds niet opgelost maar het moet toch geen probleem zijn voor de wat geavanceerdere synthforummer..!?!?! De eerste die de ASCII Synth quizz oplost krijgt een heuze PRIJS, een kleine verassing opgestuurd

kan geen links meer plaatsen naar de website mag niet van de nieuwe synthforum server enfin jullie kunnen het wel vinden ;)

nr 2 en 5 zijn wel heel lastig :(

maar niet onmogelijk om op te lossen ;) een hint ze komen allebei uit hetzelfde land (maar niet van hetzelfde merk)

Thanks Dreamer zal dat ff van de week in de website nieuws sectie gooien ;)

^ je kunt eventueel een subdomein naartoe linken als je er liever .legowelt.com van maakt :P

Of iets van .pacificmicro.org natuurlijk

maar niet onmogelijk om op te lossen ;) een hint ze komen allebei uit hetzelfde land (maar niet van hetzelfde merk)

Thanks Dreamer zal dat ff van de week in de website nieuws sectie gooien ;)

Thanks!.... :eureka:

Back