Bax Shop Happy Hour

ben_jamin

DISTANZ - ELEKTRON FANBOY
Kreeg daarnet mail van bax shop... HAPPY HOUR

Als je vanavond tussen 19u en 20u besteld dan :okdan: ...

Heb je kans om je aankoopbedrag te winnen :Z

Wtf is dit? Kansperecentage 0.0001% of niet? Dit kan toch gewoon pure onzin zijn?

Wie er in trapt, raadsel

Ja dat lijkt qua tamtam een beetje op die actie die ze ooit hadden (vanwege een jubileum ofzo?) die weken van tevoren aangekondigd werd als heel speciaal en bijzonder, en uiteindelijk alleen maar een korting was van een paar %.

Rare actie inderdaad.

Die 'wedstrijd' van laatst waar je jouw verlanglijstje tot 1000 euro kon winnen. Hierbij zou de winnaar op 6 december bekend gemaakt worden, maar heb hier echt helemaal niks meer van vernomen. Heb laatst nog op de site, twitter, facebook gekeken maar staat niks (meer) over vermeld. Vreemd...

Ik hààt Bax Shop, want elk liedje wat ik beluister op Youtube wordt vooraf gegaan door die vreselijk luide reclame van hun. They suck ! :(

Het is bijna 2017, je kijkt toch geen youtube meer zonder reclameblokker?:P

Die reclame van bax maakt me wakker als ik in de mancave in de sifa indommel tijdens t zien naar music telated YT video's...
Maar die reclameblocker is wel een plan.
Mag wat kosten ook. Die trien kan keelen.

Het is bijna 2017, je kijkt toch geen youtube meer zonder reclameblokker?:P

Welke raad je me aan Freddy ? Nie te moeilijk hé ;)

Enne ik kijk via Chrome op Windows 7

Adblock voor Youtube™ 4.1.0 noemt de extensie voor Chrome, er gaat een andere wereld voor je opengaan :)
Verwjdert zowel alle ads alsook de reclamevideo's

Adblock voor Youtube™ 4.1.0 noemt de extensie voor Chrome, er gaat een andere wereld voor je opengaan :)
Verwjdert zowel alle ads alsook de reclamevideo's
Geef mij maar uBlock origin.

Daar kun je ook random andere elementen uit websites blokkeren (bijv. die ene banner of dat huge plaatje dat altijd in de weg zit)
En deze is een stuk lichter voor je browser tov andere adblockers.

@ Gloomer, adblock man. Was er ook maar adblock in het echte leven. Het zou me veel ergernis besparen. "Dag meneer, ik bel even om een vergelijking te maken tussen uw energieleverancier en die van ons, heeft u even tijd?".."tuurlijk".."Wel meneer ik".. "tuut tuut tuut"..

Die reclame van bax maakt me wakker als ik in de mancave in de sifa indommel tijdens t zien naar music telated YT video's...
Maar die reclameblocker is wel een plan.
Mag wat kosten ook. Die trien kan keelen.

:dubbel::peukie:

Bax had dezelfde actie op eerste kerstdag op hetzelfde tijdstip, maar toen zat ik toevallig net te gourmetten. Op kansmakers ga ik niet meer in, op kortingsacties wel.

Dit is het zoveelste bashing topic over Bax-shop. Dit is al zoveel besproken hier hoe slecht bax shop is.. tot sluiten van diverse topics toe.

Back