Wat doe jij vanavond? (24/12) ipv je kerstboom knuffelen?

klinkske

boeketje voor de vrouw
Ik zit vanavond heerlijk alléén thuis (ja bewuste keuze) in de mancave met als wens wat nbezig te zijn met deze fijne hobby.
Wie ook nog?
Kerstboom knuffelaars hoeven niet te antwoorden, jullie zijn talrijk, ik wil net die anderen horen
Als er iets uitkomt dat ik kan opnemen, no matter how awful zal ik 't delen :doei:

Vliegen. Tickets in deze tijd van het jaar zijn makkelijk 300 euro duurder op andere dagen!

Vandaag eerst een lange wandeling maken, daarna met vrouwlief patches op de System-8 uitzoeken en vanavond onder het genot van een glaasje wijn een kerstfilm kijken (Kill Bill 2 ;) ).

Net terug van family (drank al gaan afleveren voor straks) maar heb al een halve fles Champagne op,burp :mega:

Ik heb gisterenavond (nog) n Sony SRP-V110 mixer gekocht. Echt in bizar slechte staat dit keer.. volgens mij is er een kudde andere mixers op gevallen ofzo.. verschillende pots staan scheef (verbogen) en 6 zitten los.

Vanavond maar eens openhalen en kijken of ik er de onderdelen kan uithalen om de andere op te lappen.. sommige switches en de hoofdtelefoonuitgang doen het daar niet van.. gek genoeg werkt dat allemaal nog perfect in deze. :)
Meanwhile zal ik wel een biertje drinken en muziek luisteren.. :mega:

attachment.php

Attachments

• sony srp.jpg
    sony srp.jpg
    98,7 KB · Bekeken: 138
Cassette tapejes opnemen met drones en ondertussen uitvogelen hoe ik mijn Werkstatt het beste in mn eurorack setup zal opnemen, zo een fancy frontje maken of toch maar er boven op zetten zoals ie al is.

Zo fijn om te lezen dat jullie ook hobby-en De TT78 jam is klaar, dat was op verzoek. Lekker vaag gepiel. En veel x0x en weinig tt 78 variatie haha

IK??. ik doe helemaal niet aan kerst thuis. vind kerst het feest van de familie ruzies.
als kerst niet bestond was de sorry taxi er niet en de eo failliet en dan bestond
bonje met de buren ook niet meer. met die vriendin volgens mij van robert schoemacher
en de vriend volgens mij van sylvana simons.
nee ik heb niets met kerst daarom en niet hoofdzakelijk vanwege mijn atheïsme.
ruzie ruzie ruzie en nog eens ruzie krijg je er van.

ik ben vrijdag naar een kerst etentje geweest van mijn stichting.
gewoon in mijn werkkleding die ik draag als kunstenaar.
en vandaag gewoon aan de nasi goreng met sambal.
gisteren ziek helaas. weer beter vandaag. gezwommen
zo nog even het cafe in. en dan zie ik het wel.

greets vrolijke kerstfeest.:engel:

Back