Elka Synthex (met MIDI) gevraagd...

Status
Please reply by conversation.

THM

Book of MOOG Revelations
Ik zoek dringend een Elka Synthex, met MIDI.

Prijs die ik betaal is uiteraard afhankelijk van de toestand en werking van het toestel.

Dank & vg.

- THM -

'k geloof dat ze er een hebben nu bij key music, maar wellicht zonder midi.
En wedden dat ze nog nooit gehoord hebben daar dat je er midi in kunt laten zetten ?
ze zijn daar niet echt snugger ...
Jammer prijzen ze hun materiaal wel snugger :(

Fré

Bwa, ik zou toch bij Key eens proberen? Een tijd terug ging daar een Expander voor 1500 euro, helemaal nagekeken.
Spullen zijn altijd nagekeken eer ze daar de deur uitgaan.
Verkopers hebben wel kennis van zaken, maar zijn zo arrogant en irritant als de pest: verkopen telt.
Ontwijk Steven, de zwevende nietsnut.

ok, ff een vraagie van een dombo, wat is key music? heeft die zaak ook en site?

ff over het onderwerp, ik heb laatst een elka synthex weg zien gaan in duitsland voor ongeveer 2250 euro ofzo, maar zonder midi

Origineel geplaatst door nick nova
Bwa, ik zou toch bij Key eens proberen? Een tijd terug ging daar een Expander voor 1500 euro, helemaal nagekeken.
Spullen zijn altijd nagekeken eer ze daar de deur uitgaan.
Verkopers hebben wel kennis van zaken, maar zijn zo arrogant en irritant als de pest: verkopen telt.
Ontwijk Steven, de zwevende nietsnut.

Er stond idd één te koop bij KeyMusic vorige week, maar de verkoper hield zijn woord niet & wou ineens toch de synth zelf behouden. Én hij verdubbelde de prijs indien ik hem per se toch wou kopen (naar EUR 4,500 !!!!). Op zijn koppie gevallen zekers !?
Ik ga ervan uit dat een behoorlijk werkende Synthex tussen de EUR 1,300 en EUR 2,700 kost (of ben ik zelf verkeerd - laat het me anders gerust weten) - afhankelijk van de fysieke staat (veel of weinig deuken, krassen, etc. ?)

En btw Nick: Steven was de tussenagent...

Ik heb er enkele gevonden:
1. één voor £ 2,500 (dat is maar liefst EUR 3,640 !!) in perfecte staat; maar dit lijkt me toch overdreven duur !?
2. een andere voor $3,200 (ook nog EUR 2,775); in gewone staat, ook geen te hoge prijs ? die moet wel nog van de U.S. komen; verzendingskosten zijn inbegrepen, maar ik neem aan dat die maar 110V zal hebben én dat de invoer-/douanetaksen voor België nog eens een paar honderden Euro's zullen zijn

iemand een idee ?

of weet iemand nog een Elka Synthex te koop in België of Nederland (of de UK mag ook; 'k heb daar verschillende vrienden dir geregeld naar België komen...) ?

Zo'n kost toch zo'n 2000 euri. (zonder midi dan) Of is hier ook weer sprake van een overgewaardeerde bak?

Wel zonde dat hiermee zo schandalig veel gehandeld wordt.

Ik heb er in Engeland al één voor 2700 pond gezien!! Dit is behoorlijk duur voor een synthex maar het blijft natuurlijk wat de gek er voor geeft. Ik heb voor de mijne met midi een hele mooie prijs betaald, de joystick was alleen kapot maar die heb ik weer gemaakt. Er komt binnenkort een 2e Synthex bij want dit is absoluut één van de mooiste bakken die ik ken. Bijna alle geluiden die je uit de Synthex haalt klinken goed. Ze heeft een geweldig multimode filter en de sequencer is erg leuk om te gebruiken. Ik ben van mening dat deze synth eerder ondergewardeerd, dan overgewardeerd is.

Succes met zoeken:biertje:

Ja die had ik al langer gezien, maar £ 2,500 (± 3.750 EUR) vind ik voorlopig toch wel té duur voor een Synthex - al is hij in nieuwstaat.

Synthex in principe gevonden. Via het Synthforum.nl nog wel... hartelijk dank !!!! :mega:

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back