dropshot85
Stamgast
Volca Sample is ongeveer een jaar oud. Komt inclusief adapter (die niet standaard wordt meegeleverd) en doos met toebehoren. Ik heb er ook een Retrokits RK002 kabel bij, hiermee kan je de Volca Sample ook gebruiken met een externe sequencer. Ook is de kabel te gebruiken voor de Volca FM (check de website van Retrokits voor meer info).
Spullen hebben altijd in een rookvrije ruimte gestaan en als ik de spullen niet gebruikte ging er netjes een doek overheen.
Beide mogen weg 125 euro. Mocht ik apart interesse krijgen voor de Volca en kabel. Volca mag weg voor 100 euro en de kabel voor 25 euro. (kabel nieuw kost los iets meer dan 40 euro incl verzending). Voorkeur gaat wel uit naar gezamenlijke verkoop.
Spullen hebben altijd in een rookvrije ruimte gestaan en als ik de spullen niet gebruikte ging er netjes een doek overheen.
Beide mogen weg 125 euro. Mocht ik apart interesse krijgen voor de Volca en kabel. Volca mag weg voor 100 euro en de kabel voor 25 euro. (kabel nieuw kost los iets meer dan 40 euro incl verzending). Voorkeur gaat wel uit naar gezamenlijke verkoop.
aan een forumlid!