• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Maschine

alex921

Stamgast
Hierbij te koop, Maschine Mk I.
In goede staat. Snap de hype niet dat mensen een Mk 2 willen, heb ze allebei gehad, maar heb de mk2 verkocht, omdat er gewoonweg nauwelijk verschil in zit. Vond de mk1 zelfs beter qua pads. Bij de mk2 heb je alleen lichtjes , yippie = prijs verschil van <300 euro :Z

Natuurlijk met software licentie 2.0, wat onder andere uit bestaat uit komplete select::

massive, drum synths, compressors, monark etc. etc.

Ook krijg je komplete elements (dit is de voorganger van komplete select) bestaande uit, oa guitar rig, en een hele hoop aan andere instrumenten.

Graag ophalen in Rotterdam. Opsturen zou evt ook kunnen

Vraagprijs : 200 euro.

En de nieuwe updates die ik ik mijn bezit heb 2.5.5? maakt het erg interessant met ableton link en zijn nieuwe features.

Back