• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

M-Audio CX8 monitors en bijbehorende Sub SBX10

Bjorn Goud

Nieuwkomer
Te koop

Professionele set Monitor Mid/Nearfield Maudio CX8 met bijbehorende Sub SBX10

Strakke neutrale weergave en een hele dikke pompende sub.

De monitors hebben room acoustic instel mogelijkheden om ze in elke ruimte neutraal te laten weergeven,
en de sub een crossover en volume. Kevlar speakerconussen
De monitors hebben aparte versterkerblokken voor de tweeter en de mid/bass range
Alles met XLR aan te sluiten.
Een paar hele lichte gebruiksporen maar technisch 100%
Lees maar wat reviews via Google en aarzal niet om even te mailen voor meer info.

Dit is een hele goede set voor een hele gunstige prijs. (Nieuwprijs +/- €1350)

Ik doe ze met tegenzin weg, maar ze zijn voor mijn muziekkamertje iets te groot qua afmetingen,
en ik heb een kleiner setje gekocht.

De complete set inclusief een setje xlr kabels mag weg voor €600 of een goed bod.
Knalle als een malle? Gaat lukken..
Supertransparant afmixen? O.a. dankzij de room acoustic instellingen geen probleem!

Back