Materia (techno)

Charlotte de Witte is btw te plat voor deze Techno, die draait meestal nie zo hard (vind ik...)
Heb bij Feestgedruis stage gedaan en met al redelijke grote artiesten gewerkt en boekingen gedaan.

En idd, je moet een paar tracks (ook verschillend genoeg van elkaar) kunnen doorsturen zodat
een platenmaatschappij meer dingen kan horen! Ben ik ook mee bezig.

Btw: Paula Temple zit op Renaat van de Piepelaire zijn label (kom er ff nie op, waren groot vroeger)
Is mss wel interessant, & vooral Belgisch ;)

Succes!

R&S bedoel je natuurlijk. Een gouwe ouwe die recent terug begonnen zijn met releases.
Gho, ik denk dat er tegenwoordig labels genoeg zijn. Ik zoek een label dat toegankelijk is voor beginnende producers maar toch een quality output heeft. Enfin eerst verder werken en daarna zien we wel.

dat beukt lekker door en zou inderdaad wel passen op een afsluitende set op de wat hardere avond

de synth waar het nummer mee start en de hele track doorgaat en 'ting tong' doet zou ik wel graag een beetje gemoduleerd zien worden door bv een beetje met het filter te spelen etc. zou de track nog net even beter maken in spanningsboog en opbouw

(ik geef mezelf tegelijkertijd deze tip ook aangezien ik bij mn laatste track ook een kort loopje ben blijven loopen ipv langer op te nemen met wat getweak ;) )

Ik ben altijd pas klaar met een track als t allang weer licht is.
Die string pluck is een gemiste kans. Noisehat werkt goed.
Ik zou de driekwarts lead vol in je face zetten.. geen lowcut, zodat de tombas niet meer hoorbaar is en enkel complimenteert.

Back