• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

E5000Ultra (128MB) RFX32/8 xtra RFX outp/4 xtra RFX inp/3x18,4Gb HD in ext. behuizing

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
E5000Ultra (128MB) RFX32/8 xtra RFX outp/4 xtra RFX inp/3x18,4Gb HD in ext. behuizing

Schandalig genoeg heb ik het ding nog steeds niet gebruikt en blijkbaar heb ik 'm dus niet echt nodig. Eigenlijk hoef ik 'm niet zo nodig kwijt, ik ga 'm vanzelf nog wel een keertje gebruiken, maar als ik 'm makkelijk kwijt raak, dan koop ik wat anders leuks.

E5000Ultra.jpg

Het gaat dus om:

- Emu E5000Ultra, 128MB, EOS 4.61
64 voice polyphony allows you layer and playback huge huge sequences
Upgradeable to 128 MB of RAM (4 MB standard), giving you the ability to load gigantic sounds and banks
4 line level balanced outputs (upgradeable to 12)
Z-plane filters (21 different types) and advanced modulation of synthesis parameters
Optional EOS Link software (Mac / PC) allows remote operation of your E5000 Ultra
Beat-Munging tool for unprecedented control and editing of loops and grooves
16 MIDI channels (expandable to 32)
3 external and 5 internal expansion slots for extreme upgrade flexibility

- RFX-32 intern FX board
16x 32-bit Stereo Effecten
14x Stereo Effectbussen (2 Main, 12 Aux)
FX zijn midi-syncable
Multibus-Resampling
FX plugins downloadable
Real-time te gebruiken als FX processor door de RFX inputs

- RFX-32 24-bit 8 output kit (gebalanceerd)

- RFX-32 24-bit 4 input kit (gebalanceerd)

- externe SCSI behuizing (5x 5 1/4" bay)

- 3x Seagate Barracuda 18,4Gb 7200rpm SCSI HD

Ik woon in Hoorn en de prijs voor al dit lekkers is 1500 euri (vast).

(In)ruil van modulair systeem, Sherman/Moroco, 2x17" TFT, K2500R met KDFX, UAD-1/Powercore, (buizen)compressor, analoge mikser (24 kanaals of meer en geen Behringer of vergelijkbaar), draaitafel (liefst met lijnuitgang) en Kylie Minogue bespreekbaar :D

En voor de duidelijkheid, afgezien van de HD's en behuizing samen gaat de hele handel alleen als geheel weg, bieden op losse items heeft geen zin.

Oja, vergeten, inclusief originele cd's, boekje, doos en de volledige handleiding uitgeprint en in map inclusief het RFX gedeelte.

Zoals het tegenwoordig standaard lijkt te zijn al weer 2 mensen die niet zijn komen opdagen. :stupid :bekdicht: :kont: En er zijn een paar mensen die eerst nog wat dingen kwijt moeten.

Als je interesse hebt en een leuk aanbod en je komt opdagen, dan hoor ik het graag... :okdan:

Nou, deze is dus in principe weg naar een forumlid. Slotje volgt als het ding is opgehaalt. De rest van de spullen gooi ik zo ff in de aanbieding, dus goed opletten :D

Kaauutee! Deze dus niet, maar de Behringer wel. :stupid

Bij deze, de bovenstaande set voor 1400 euri!

Nou goed, omdat ik toch wel een leuke interface wil hebben bij m'n nieuwe mengert, doe maar een goed bod dan.

Ik doe er een retesnelle en splinternieuwe Plextor 40x SCSI cd-rom en een 4de Seagate 18,4GB 7200RPM HD bij. Dan zit die scsi toren vol en kan je je volledige sample library op hd zetten. Je kan natuurlijk ook meerdere samplers op deze toren aansluiten om het 1 groot feest te maken.

Samen met die VP9000 bijvoorbeeld 8o) Maak ik gelijk een hele leuke prijs...

Nou mensen, veel aanbiedingen voor voornamelijk ruil gehad, maar tot nu toe komen we er niet echt uit. Vandaar een niet zo heel erg bescheiden schopje.

Dus:

E5000 Ultra, 128MB
RFX-32
8 RFX 24-bit ouputs
4 RFX 24-bit inputs
SCSI toren
4x 18,4GB Seagata Baracuda 7200rpm 50-pins SCSI HD
Plextor 40x SCSI cd-rom (nieuw!)

Voor de vraagprijs van 1350 euri...

Vergeet ook niet dat je het ding gewoon real-time als FX processor kunt gebruiken met plug-in FX. Er komen dus steeds meer effecten beschikbaar en je praat naast het hele sampler gedeelte dus wel over 14 stereo multi-fx!

Ik ben in een goede bui, want de VP9000 is weg, dus doe eens een goed bod!

Tot nu toe kom ik er niet echt uit met de aanbiedingen, geen ruil, maar misschien doe je wel een bod?

Ik ruil 'm tegen een 828MK2 plus een beetje, een Tascam FW1884 of een leuk bedrag in euri's zodat ik er zelf eentje kan kopen :engel:

* n0_key heeft tegenwoordig grootse lol met z'n Emu maar wordt gek van alleen midi

Pfoeh, de Emu is meer dan leuk, maar ik heb geld nodig voor een knappe geluidskaart :bekdicht: Dus, doe een redelijk bod, al dan niet een leuke polysynthje (EX800o, Bit, Casio, iig een rack!) met bijbetaling en help n0_key de winter door :D

Oja, ook nog een Yammie RM50...

Ik heb 'm op 2dehands naar 1250 gegooid, dus dan mag ie hier naar 1200. Of doe een knap bod, ik ben in voor een snelle deal en dan regelen we wat...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back