Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja ,met alles mee eens,zelf een Matrix 1000 is handiger,die blijft in tune ten minste en heeft meer karakter.
ben ik oprecht van mening dat de OMBX wel veel karakter heeft. Alleen niet het standaard karakter wat je verwacht.je hebt een stabiele kamertemperatuur nodig eenmaal, op temperatuur is hij bij de minst geringste schommeling in kamertemperatuur ontstemt

die synth wordt kokend heet,en het duur heel lang voor je ermee kan spelen,en je hebt een stabiele kamertemperatuur nodig eenmaal hij op temperatuur is,bij de minste schommeling in kamertemperatuur ontstemt hij,dit is omdat hij kokend heet wordt.
Dat heeft de oude Minimoog D ook, vreemd dat ik daar nooit iemand over hoor.
Wat Egres zegt, met de uA726 VCO boards is een Minimoog heel stabiel hoor.

M'n OBMx heb ik na verkoop nooit gemist, geen seconde.
Verder nog vragen?![]()
Verder nog vragen?![]()
Oh oh oh, wat een boel internet wijsheid en appels/peren hoor ik toch weer voorbij komen. Maar goed.
M'n OBMx heb ik na verkoop nooit gemist, geen seconde. M'n Mini met CA3046 daartegen wel.
En verder heb ik vandaag nog een Casiotone naar de kringloop gebracht. Benieuwd wat ik daar (veel) later op Internet over lees...
Verder nog vragen?![]()

-Wat denk je zelf?![]()