• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

6U 84 HP Eurorack frame (DIY)

SmartBits

hodie mihi cras tibi
Staff member
Mijn cases zitten weer vol dus er zullen een spulletjes die er niet meer in passen de deur uit moeten:

Make Noise Pressure Points v1: €140,-
Prima staat, enige verschil met de v2 is de knoppen maar die zijn uiteraard te verwisselen. Maar vandaar dat de prijs wat lager ligt.
PP_v1_zpsn4r29fy1.jpg

Decay Systems Khronos Delay: €70,-
Leuke en goedkope PT2499-gebaseerde delay, dus met het typische karakter van die chip (denk Korg Monotron delay). Door mijzelf in elkaar geklust, werkt uiteraard naar behoren.
Khronos_1_zpsyqhkhu8t.jpg

Khronos_2_zpsj6bnbtln.jpg

6U 84 HP Frame (threaded rails): €35,-
Recentelijk gekocht, maar ga mijn plannen aanpassen dus deze mag weg. Twee kleine puntjes:
- 1 van de rails heeft de threaded insert iets dieper liggen, dus daar moet je iets langere schroejes (2.5mm) voor gebruiken.
- de 2 middelste threaded inserts zijn eigenlijk 83 HP, dus 1 positie minder. In de praktijk merk je daar niks van want vrijwel alle modules beginnen op positie 2.
Maar vanwege die kleinigheidjes ook een stuk lager in prijs..
Rack_zps1beo9s09.jpg

Prijzen zijn exclusief verzending, kijk op postnl.nl voor de tarieven. Kiala voor België is uiteraard ook mogelijk.
Geen ruil deze keer, heb ik toch geen plaats voor! :D

Last edited by a moderator:
Komt nog bij... Wegens een gebrek aan tijd ga ik mijn Elektron Octatrack toch maar weg doen. In vrijwel nieuwstaat, want weinig gebruikt. Komt mee hardcover stofkap, 16 GB geheugenkaart met daarop nog de soundpacks Central Sidstation, Caught on tape: 808 +909 en nog een hoop andere samples. Uiteraard zitten de originele adapter, USB kabel en doos er ook bij.
Prijs: €899,-

Bestand_000_zpsgq8ohvhe.jpg

Bestand_001_zpsickong6a.jpg

Bestand_002_zpscszzqurz.jpg

Bestand_005_zpswujlskjx.jpg

Octatrack = :verkoght:
Decay Systems Khronos = :verkoght:

Blijft over: het DIY Eurorack 6U 84 HP rackje. Mag vanaf nu weg voor 25 euries!

Back