Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm... "Zit wat ruis op en mag wel eens gereviseerd worden"..
De Oscars, daar was volgens mij altijd ellende mee, maar ik heb er nooit 1 gehad dus misschien lul ik maar.
De Oscars, daar was volgens mij altijd ellende mee, maar ik heb er nooit 1 gehad dus misschien lul ik maar.

Lees dit wel meer op internet, maar de mijne heeft vrijwel geen ruis. De ellende met de Oscars is hoe de print platen intern op elkaar zijn aangesloten, de connectors kunnen een beetje loszitten en dat zorgt dan weer voor allerlei bugs. Gelukkig is dat wel te verhelpen.

ik zie hem nog niet snel weg gaan aan 4k,de laatste op Vemia was onder de 3k!

Als je reparaties moet laten uitvoeren kost het meer, maar met de stijgende waarde kom je er meestal toch nog goed uit. De synths worden niet minder waard dus je kan er op ieder moment je geld terug uithalen. Een abo op een tijdschrift is een duurdere hobby dan analoge synths,.
Geldt voor elke hobby waar je geld instopt dat er sowieso niet meer uitkomt. Niet dat daar iets mis mee is, hobby mag geld kosten. Alleen vind ik synths het slechtste voorbeeld van een hobby die veel geld zou kosten. Had je nu boten gezegd... 
Jongens, altijd weer datzelfde riedeltje over recappen en dure hobby...Mijn analoge synths kosten me geen drol. Eens een 741 of een regulator van minder dan een euro moeten vervangen, boehoe. Of wat elcootjes waar nodig, kosten ook wel een paar cent per stuk. Bij mijn grootste rampenbak -Crumar- stond de teller na drie reparaties bijna op 5 euro.

Dat is jouw keus, gemiddelde houdbaarheidsduur elco's is 5000 uur.
Die heb je na 30/40 jaar wel bereikt, je kunt wachten tot een elco op de verkeerde plek het begeeft en je duur betaalde synth in rook opgaat.
Merk steeds vaker bij aankoop van vintage synths dat voormalige eigenaren niets aan onderhoud hebben gedaan en geloven in een het sprookje dat het eeuwig goed gaat
Compleet recappen kost ongeveer tussen de 100 en 300 euro afhankelijk van merk/type bij de vakman.
Als je risico wilt lopen voor zo'n bedrag, ik niet, direct na aankoop wordt er compleet gerecapt, faders uit elkaar gehaald en gereinigd om de synth weer in perfecte technische staat te krijgen en dan praat ik nog niet eens over optische staat.
Vandaar dat bij eventuele verkoop mijn synths ook wat duurder zijn dan gemiddeld![]()

Graag ik me ernstig af wat een goedkope hobby dan wel moet zijn als dit duur is.