• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Focusrite ISA One + Digital + AES/EBU breakout, Propellerheads Ignition Key USB

Eclectus

for world peace
Focusrite ISA One + Digital Board + AES/EBU breakout cable, €450
Perfecte staat, eerste eigenaar, inclusief originele verpakking, toebehoren en aankoopbon. Nog garantie tot 16/11/2017! 80 dB clean gain, kan je alles aanhangen. Het digitale bordje voegt Adat, wordclock en AES/EBU uitgangen toe, en is zeer geschikt voor de pre. Kan vrijblijvend getest worden te Leuven, België, of verzonden.

Propellerhead USB Ignition Key, mag weg voor Euro 5,00 + verzendkosten

Eventueel ruilen? Ik zoek een Beyerdynamic DT 1770 of 1990 Pro. Voor een Roland RD-800 of Kawai MP-11 zou ik bijbetalen. Maar liefst van al wil ik verkopen. De prijzen lijken me echt heel goed.

Attachments

• ISA.jpg
    ISA.jpg
    52,6 KB · Bekeken: 133
Nog steeds geen nieuwe eigenaar gevonden... Het verbaast me echt! Geweldig materiaal in zo goed als nieuwe staat, met nog steeds twee maanden garantie, voor een onklopbare prijs.

De Propellerheads USB dongle is verkocht. Iemand een ISA One nodig? Ik ben eventueel bereid de Focusrite AD 430 MKII en bijbehorende breakout cable afzonderlijk te verkopen als daar interesse voor zou zijn.

Back