• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

-=> Akai MPC 5000 / Maxed Out / Blacked Out <=-

RodmanSan

De BroekWapperBassenMan
Ik heb een in zeer goede staat verkerende MPC 5000 te koop.

Deze wordt overcompleet geleverd als Blacked Out versie met Zwarte MPC Fat Pads, Houten Zijkanten, Metalen Knoppen met indicator, 192MB RAM, CF Card Reader, DVD-ROM Drive en een 250GB HD welke gevult zal zijn met samples om zo aan de slag ermee te kunnen gaan.

Scherm van deze MPC 5000 is nog in zeer goede staat qua contrast e.d. en qua uiterlijk heeft deze MPC de studio nooit verlaten dus weinig tot geen gebruikschade.

Deze MPC 5000 wordt geleverd met :
- Voedingskabel
- Originele Manual
- Speciale Stofhoes
- Originele grijze Pads
- Originele knoppen van voor de Blacked Out modificatie
- Originele zwarte plastic zijkanten

Vraagprijs : 999 Euro !

(Je kunt me natuurlijk PM-en met vragen, daarnaast is de MPC 5000 te kijk in het pitoreske Eindhoven)Foto's van de MPC 5000 in zijn natuurlijke Habitat... ;)

2nr3p14.jpg

21bqauu.jpg

9idcuu.jpg

2d95jx3.jpg

22kua.jpg

Had al een buikgevoel dat de koper niet op zou komen dagen...en jawel...ik had gelijk...

Anyways...daarnaast waren er meerdere geinteresseerden, misschien dat ik ze over de streep kan krijgen door het volgende... ;)

Vraagprijs : 975 Euro!

Er zal wel iets in het water zitten ofzo....maar dit is me nog nooit overkomen...tweede maal dat de koper na afspraak niet op komt dagen...*zucht*...

Dussss...MPC staat weer open voor verkoop incl. nog een tweetal zaken die erbij zijn gekomen...een USB kabel en een 4GB Compact Flash Memory Card.

Dit alles plus wat natuurlijk in de eerste post staat....nu voor maar een vraagprijs van 950 Euro !

Back