• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Motu Ultralite ( allernieuwste model ) 18 x 18 USB 2.0

mdy

Stamgast
Factuur erbij. Zo goed nieuw 2 x aangeloten om te proberen.
De Motu is een reus van een inerface boven op de reeds 18 beschikare kanalen In / out
is er nog een optische in en out dus er kan nog een adat erbij. State of the art digitale mixtafel met de allerniewste DSP technologie, met alles er op en eraan. Kan volledig via iPad of iPhone aangestuurd worden.
http://motu.com/products/avb/ultralite-avb j Je kan de link copieren met alle info .
Of gewoon effe googelen. Beschikt tevens voor ik het vergeet de niewste Motu AVB technologie, de uitbreiding met de andere nieuwe AVB toestellen van Motu is bijna onuitputtelijk.

Bij mij moet hij helaas weg omdat hj te moeilijk in mijn persoonlijke set up past...
Te snel en impulsief gekocht noemen ze dat.
Optische kabel krijge je er gratis bij van mij, de nieuwprijs is 666 euro, dus echt geen onzinnige 525 euro . Af te halen, maar kan ook verstuurd worden.

Motu Ultralite18 x 18 USB 2.0 / Presonus Mon.Station 2

Motu Ultralite18 x 18 USB 2.0 / Presonus Mon.Station 2

@2

Factuur erbij. Zo goed nieuw 2 x aangeloten om te proberen.
De Motu is een reus van een inerface boven op de reeds 18 beschikare kanalen In / out
is er nog een optische in en out dus er kan nog een adat erbij. State of the art digitale mixtafel met de allerniewste DSP technologie, met alles er op en eraan. Kan volledig via iPad of iPhone aangestuurd worden.
http://motu.com/products/avb/ultralite-avb j Je kan de link copieren met alle info .
Of gewoon effe googelen. Beschikt tevens voor ik het vergeet de niewste Motu AVB technologie, de uitbreiding met de andere nieuwe AVB toestellen van Motu is bijna onuitputtelijk.
Bij mij moet hij helaas weg omdat hj te moeilijk in mijn persoonlijke set up past...
Te snel en impulsief gekocht noemen ze dat.
Optische kabel krijge je er gratis bij van mij, de nieuwprijs is 666 euro, voor 525 kan hij weg.
Af te halen, maar kan ook verstuurd worden.

Presonus monitor controler V2

zgan 2 x uit de doos geweest , verkeerde aankoop voor mijn set , is wat te groot voor mij. Liefst te halen te Leuven . Factuur erbij. te halen graag maar kan verstuurd

:slotje:

Back