303 dag: 50% korting op acid plug-ins, inclusief ABL3
https://www.adsrsounds.com/software-synth/303/
https://www.adsrsounds.com/software-synth/303/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
op de izotope site (en pluginboutique) is nu een megadeal aan de gang, ik heb zelf bijvoorbeeld een crossgrade gekocht naar Ozone8 advanced en Neutron8 advanced, de prijzen zijn op dit moment gehalveerd voor de maand maart. Aanrader!
toch maar even op mijzelf quoten aangezien er niet echt topics hier zijn over ozone en neutron, maar ik heb me vandaag eens flink verdiept in neutron2 en een uur of 6 geoefend met neutron, maar dat is me toch wel een partij indrukwekkend zeg. Ozone spreekt voorzichzelf , maar voor je mix is neutron toch wel een enorme hulp en timesaver met revolutionaire ideeen (zoals die visual mixer en de track assistent die op basis van je audio en referentietracks al een basis setup voor je maakt van waaruit je kunt starten) en het klinkt ook nog eens fantastisch inclusief dingen als soft saturation of vintage compression.
Mocht je twijfelen, dan is deze maand echt het moment om toe te slaan, izotope heeft vele bundels nu in de aanbieding en het scheelt echt heel veel geld om het nu te kopen
normaal is die bundel 698 euro in de winkels, maar nu is die dus de helft van de prijs in maart. Je kunt ook de advanced bundel krijgen voor 243 euro als je al 1 van de standard izotope producten in je bezit hebt. (in mijn geval was dat stutteredit), dan ben je nog goedkoper uit.
Ik twijfel sowieso of ik de O8N2 bundle wel moet kopen, maar deze maand zou ik deze - omdat ik Stutter Edit al heb - voor $250 (~ €204) kunnen kopen.Mocht je twijfelen, dan is deze maand echt het moment om toe te slaan, izotope heeft vele bundels nu in de aanbieding en het scheelt echt heel veel geld om het nu te kopen
normaal is die bundel 698 euro in de winkels, maar nu is die dus de helft van de prijs in maart. Je kunt ook de advanced bundel krijgen voor 243 euro als je al 1 van de standard izotope producten in je bezit hebt. (in mijn geval was dat stutteredit), dan ben je nog goedkoper uit.
Ik twijfel sowieso of ik de O8N2 bundle wel moet kopen, maar deze maand zou ik deze - omdat ik Stutter Edit al heb - voor $250 (~ €204) kunnen kopen.
En Music Production Suite (O8N2 bundle + RX 6 Standard + VocalSynth + Nectar 2 Production Suite + Trash 2 Expanded) voor $350 (~ €285). Dan heb je dus voor slechts ca. €80 RX 6 Standard, VocalSynth, Nectar 2 Production Suite en Trash 2 Expanded erbij. Zijn die voor een bedrag van € 80 wel de moeite waard?
En waarom zou ik O8N2 überhaupt willen hebben? Wat vind je er zo goed aan? Vind je producties daarmee wellicht beter klinken? Dat laatste betwijfel ik namelijk.
Nou ja, ik heb nog even om te beslissen of ik wel of niet koop.

Ik heb diezelfde overweging gemaakt dit weekend, maar als ik dan kijk wat je voor die 80 euro meer krijgt, dat zijn in mijn geval allemaal producten die ik toch niet zou gebruiken, dus voor mij was die O8N2 bundle de beste optie.Ik twijfel sowieso of ik de O8N2 bundle wel moet kopen, maar deze maand zou ik deze - omdat ik Stutter Edit al heb - voor $250 (~ €204) kunnen kopen.
En Music Production Suite (O8N2 bundle + RX 6 Standard + VocalSynth + Nectar 2 Production Suite + Trash 2 Expanded) voor $350 (~ €285). Dan heb je dus voor slechts ca. €80 RX 6 Standard, VocalSynth, Nectar 2 Production Suite en Trash 2 Expanded erbij. Zijn die voor een bedrag van € 80 wel de moeite waard?
goeie vraag, kun je eigenlijk alleen voor jezelf beslissen. De producties klinken niet beter in de zin van dat de plugins zoveel beter zijn dan degene die ik al gebruikte. Maar het maakt je leven stukken makkelijker, hier zijn enkele van mijn bevindingen die mijn mening vormen:En waarom zou ik O8N2 überhaupt willen hebben? Wat vind je er zo goed aan? Vind je producties daarmee wellicht beter klinken? Dat laatste betwijfel ik namelijk.
Nou ja, ik heb nog even om te beslissen of ik wel of niet koop.

Misschien is het een goed idee om jouw voorgaande post - met copy / paste - in een nieuw topic met zoiets als de naam ozone / neutron te plaatsen? Ik wil het ook wel doen, maar jij hebt nu al deze mooie uitleg gegeven.toch maar even op mijzelf quoten aangezien er niet echt topics hier zijn over ozone en neutron,
Goed idee,@ quifster
Misschien is het een goed idee om jouw voorgaande post - met copy / paste - in een nieuw topic met zoiets als de naam ozone / neutron te plaatsen? Ik wil het ook wel doen, maar jij hebt nu al deze mooie uitleg gegeven.

Overloud geeft tussen 12 en 18 maart elke dag 1000 exemplaren van zijn nieuwe EQ550 plugin weg. Daarna kost hij 139 dollar. Ik heb mijn licentie alvast binnen
https://overloud.com/eq550
https://www.humblebundle.com/software/magix-sounds-of-music-software
Sound Forge voor $30 en je krijgt er nog wat extra's bij ook.![]()
Iemand ervaring met deze site? Is dit betrouwbaar?https://www.humblebundle.com/software/magix-sounds-of-music-software
Sound Forge voor $30 en je krijgt er nog wat extra's bij ook.![]()
Iemand ervaring met deze site? Is dit betrouwbaar?
Ik lees ook "pay what you want"?