Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Yep. De MONO is inderdaad alleen monofoon. En de PRO is mono- en polyphoon.

Versies volgen elkaar nog steeds relatief snel op. Het ding is vanaf dag 1 enorm stabiel. Nagenoeg geen bug fixes tot nu toe. Wel veranderingen, nieuwe functionaliteit en performance verbeteringen.

Features (uitgebreid):
https://www.fathomsynth.com/featureshome

Uh...Wat ik daar schreef klopt. Maar.....ik was wel in de veronderstelling dat het enige verschil tussen de MONO en de FULL versie in de mono/polyfonie zat.

Recentelijk schreef de ontwikkelaar in zijn KVR Audio Forum thread dat er wel meer verschillen zijn. Dit was specifiek in antwoord op een vraag/opmerking van iemand dat de in de oscillator ingebouwde filter settings van 1 van de oscillator-types niet werkten (in de MONO versie). Bleek dat dit alleen in de FULL version werkte (en hij nog geen tijd had gehad om dit stukje uit de MONO te slopen). Omdat er toch een beetje motivatie over moet blijven om de FULL version te kopen ;-)

Geen idee of er nog meer verschillen zijn. Ik denk niet heel veel. En zelf een beetje uitgekleed is de MONO nog steeds 1 van de meest uitgebreide gratis synthesizers. En de FULL version (regelmatig) 1 van de goedkoopste (in relatie tot wat ie allemaal kan).

Fathomsynth thread op KVR Audio
Onderwerp en 1e post veranderen nogal eens en worden eigenlijk al nieuwskop en pagina gebruikt. Rest leesbaar als "normale" thread.
https://www.kvraudio.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=482501

Bij plugin boutique Izotope neutron standaard en izotope ozone standaard nu 49 dollar. Ik weet niet of dit alleen is als je de elements versie van beide al hebt. Ik kreeg in elk geval voor beide een code, van beide heb ik de elements versie op plugin boutique.

Dat is even lekker rot,

De 80% kortingscodes voor neutron en Ozone werken niet meer. Een foutje van plugin boutique. Wie gister heeft gekocht heeft geluk gehad en ze beiden voor 50 euro kunnen krijgen, wie vandaag kijkt heeft pech en heeft een nieuwe excuses mail van plugin botouque met nieuwe kortingscodes voor 60% korting, dus geen 50 maar 100 euro stuk.

Jammer, net te laat.

Hele nette actie van plugin boutique, ik had een mail gestuurd en ze hebben excuses aangeboden voor de kortings fout en mij alsnog 2 nieuwe 80% kortingscodes gegeven! Het lijkt erop dat ze dit alleen doen als je er om vraagt aangezien ze s' ochtends (lokale tijd) al een agreement hadden met Izotope betreft de fout, het was een reply op mijn mail.

Mooi prijsje, neutron 2 en ozone 8 samen 96 euro!

. Hello,
I want to apologise for the colossal mess-up on the pricing in the iZotope Upgrade email we sent out yesterday evening. We put our hands up on this one!

In order to honour the price, we have been speaking with iZotope this morning and have agreed to be able to match the £44.95/$49 in the original email.

Below are two coupon codes for Ozone 8 Standard and Neutron 2 Standard. Please note the expiry date on these coupon codes

Black friday bij AIR; Hybrid 3 is momenteel opnieuw voor één euro te koop en ook alle expansion packs kosten een euro.
Voor die prijs kan je 'm niet voorbij laten gaan als je nog een goede soft synth zoekt.

Black friday bij AIR; Hybrid 3 is momenteel opnieuw voor één euro te koop en ook alle expansion packs kosten een euro.
Voor die prijs kan je 'm niet voorbij laten gaan als je nog een goede soft synth zoekt.

Hetzelfde geldt voor AIR - Vacuum Pro...

Beiden tot 31-12-2018

V collection 6
249euro
199euro* als je al producten hebt van Arturia (*zichtbaar bij inloggen)

JSC Je duwtje heeft gewerkt, ik kon me niet bedwingen. En de integratie met Melodyne gaf de doorslag. Nu heb ik een geweldige DAW + Melodyne Essential voor 149 euro. Yes! :)

Zoooo, koopje hoor veel plezier ermee:okdan:

>> Black friday bij AIR; Hybrid 3 is momenteel opnieuw voor één euro te koop en ook alle expansion packs kosten een euro.

K heb M'n 5de Hybrid3 gekocht, en idd, ik kreeg er izotope Neutron element bij,, Best wel intressant,,,
Vacuum Pro heb ik nog eens erbij dankzij virtual cash,

tja, dan staat alles ook op een ilok stick, ipv op de HD, want ik weet niet hoe te deinstalleren vanaf een andere Laptop

Om Neutron Element te bekomen,, een account aanmaken op Plugin Boutique, en voor 1 euro kopen,, bv Hybrid3 of Vacuum Pro

Misschien niet de juiste plaats om te vragen maarrrrrr: heeft iemand nog een plugin alliance voucher voor me, van november?

Misschien niet de juiste plaats om te vragen maarrrrrr: heeft iemand nog een plugin alliance voucher voor me, van november?

Ik heb alleen codes voor bepaalde plug-in's uit hun mailings. Die zoek je waarschijnlijk niet, hè

Nee die zoek ik niet, die heb ik ook. Ik wil proberen om nog een voucher in te voeren....voor extra korting. Ben
een Hollander natuurlijk:D

De Infected Mushroom plugins van Polyverse zijn ook in de aanbieding. Net Gatekeeper gekocht voor €17.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back