KatieMusic
"Why! ..."
+1
voor VintageVerb...
Nu bijv.:
- Lexicon (50% OFF) *
- Waves H-Reverb (een FIR reverb) $42,26 *
- Softube, o.a. TSAR-1 ($157,24) en Spring Reverb ($45,89) *
* Momenteel bij AudioDeluxe
En Eventide, FabFilter en Universal Audio hebben ook regelmatig aanbiedingen. Van Relab, Exponential Audio en 2CAudio weet ik het niet. ValhallaDSP heeft nooit aanbiedingen.
Er is heel veel keuze! Naar wat voor een reverb ben je op zoek?
Als 1e third-party reverb denk ik het eerste (voor slechts $50,-) aan VintageVerb (van ValhallaDSP). Ze hebben ook andere reverbs, maar deze komt het dichtst bij de Lexicon reverb's. En de Lexicon PCM Native Reverb Bundle (nu tijdelijk bij AudioDeluxe voor 'slechts' $237,99) is erg goed. Maar als het een Lexicon reverb moet zijn is mijn smaak nog meer de Lexicon 224 Digital Reverb van Universal Audio. Maar daar heb je (prijzig!) een UAD accelerator voor nodig. In dat geval zou ik ook denken aan EMT 140 en AMS RMX16.
En (gratis!) RC 24/48 als je NI Komplete (Ultimate) hebt.
Meer voor sound design / FX's zou je ook kunnen denken aan:
- Aether (2CAudio)
- Blackhole (Eventide)
- ValhallaShimmer (ValhallaDSP)
- ValhallaRoom (ValhallaDSP)
- Toraverb (D16)
- 2016 Stereo Room (Eventide).
Daarvan zijn D16 en (wederom) ValhallaDSP het meest gunstig geprijsd.
Ja, in de zomermaanden zijn er ook aanbiedingen.Ik zoek nog altijd een goede reverb, maar die komen dus bijna nooit in de aanbieding.
Is er niet zoiets als black friday in de zomermaanden?
Nu bijv.:
- Lexicon (50% OFF) *
- Waves H-Reverb (een FIR reverb) $42,26 *
- Softube, o.a. TSAR-1 ($157,24) en Spring Reverb ($45,89) *
* Momenteel bij AudioDeluxe
En Eventide, FabFilter en Universal Audio hebben ook regelmatig aanbiedingen. Van Relab, Exponential Audio en 2CAudio weet ik het niet. ValhallaDSP heeft nooit aanbiedingen.
Er is heel veel keuze! Naar wat voor een reverb ben je op zoek?
Als 1e third-party reverb denk ik het eerste (voor slechts $50,-) aan VintageVerb (van ValhallaDSP). Ze hebben ook andere reverbs, maar deze komt het dichtst bij de Lexicon reverb's. En de Lexicon PCM Native Reverb Bundle (nu tijdelijk bij AudioDeluxe voor 'slechts' $237,99) is erg goed. Maar als het een Lexicon reverb moet zijn is mijn smaak nog meer de Lexicon 224 Digital Reverb van Universal Audio. Maar daar heb je (prijzig!) een UAD accelerator voor nodig. In dat geval zou ik ook denken aan EMT 140 en AMS RMX16.
En (gratis!) RC 24/48 als je NI Komplete (Ultimate) hebt.
Meer voor sound design / FX's zou je ook kunnen denken aan:
- Aether (2CAudio)
- Blackhole (Eventide)
- ValhallaShimmer (ValhallaDSP)
- ValhallaRoom (ValhallaDSP)
- Toraverb (D16)
- 2016 Stereo Room (Eventide).
Daarvan zijn D16 en (wederom) ValhallaDSP het meest gunstig geprijsd.