Het grote plugin discount topic!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Een gewone USB stick volstaat,, of dat is hier toch zo met die pusher plugin

EDIT: De HD kan ook gebruikt worden zo te zien in wave central

Klopt maar de license kan maar op 1 plek staan dus in geval van meerdere computers kun je beter een USB stick nemen.

Voor wie nog twijfelt om een Euro uit te geven aan Air Music Technology - Hybrid 3

Twijfel niet langer, maar ga snel naar de Plugin Boutique voor de nog lopende Black Friday deal.
De prijs is momenteel EUR 1.12. (99% korting).
Laat desnoods een keer een McDonalds Burger liggen.

https://www.pluginboutique.com/product/1-Instruments/4-Synth/1545-Hybrid-3

Hier een uitgebreide walkthrough/demo.

En een sprintje langs een rits presets

idd, Hybrid 3 vind ik ook goed, en dan voor die 1£,, Olé,

De expansie Soundsets staan ook voor 1£ dacht ik,
Da's mss intressanter dan die extra plugins erbij bij die bundle

De Novation V-Station zoals die van de powercore en de Bass Station staan ook te koop op Plugin Boutique voor weinig
soit die zijn ook al ouder, en niet meer voor sierra dacht ik te hebben gelezen,..

Maar wat ik nog wou zeggen over die hybrid3,,
Da's met de ilok beveiliging, maar dat gaat op de HD, zonder ilok dongle

Maar per licencie lijkt dat voor twee registraties of voor twee computer setups te zijn,,??
Dat zag ik bij de ilok license manager: 1 of 2 activations used, staat er rechts

Soit, alles relatief over die 1£ actie,
want bij de akai APC mini was er ook een serial voor hybrid 3 bij

En via KVR, zag ik dat er elke dag een actie is bij Plugin Boutique,
Dus achtereen ook BigKick,

https://www.kvraudio.com/news/plugin-boutique-12-days-of-christmas-39743

En te slotte, er zijn ook tientallen free plugins te vinden op Plugin Boutique,...

https://www.pluginboutique.com/categories/1-Instruments?free=true

Soit, alles relatief over die 1£ actie,
want bij de akai APC mini was er ook een serial voor hybrid 3 bij

Zo heb ik 'm ook indertijd gekregen.
Maar ook voor die ene euro moet je 'm niet laten liggen want het is echt een hele lekkere softsynth met flink wat mogelijkheden erop en een prima sequencer voor A en B afzonderlijk of tegelijk en lekker veel presets ook trouwens.
Ik heb de expansions er ook bij gekregen toen ik een upgrade deed naar het hele pakket van Air voor ik dacht iets van 73 euro of zo en dan heb je echt krankzinnig veel presets.
Maar ook zonder de presets een goed ding met oa morphing van A en B met beide 3 oscillatoren en wavetables.
Ik heb 'm nog gebruikt voor de bass in m'n song voor de contest.

Vraag me af hoe die grote music software developer company's het overleven?
Dat is gewoon het hele jaar door met kortingen.En geen klein beetje.Soit,goed voor ons.

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zoveel uitgegeven aan software als de afgelopen 2 jaar. Denk dat die kortingsacties wel werken voor een bepaalde doelgroep.

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zoveel uitgegeven aan software als de afgelopen 2 jaar. Denk dat die kortingsacties wel werken voor een bepaalde doelgroep.

Doe je er wel iets mee?
Mijn laatste softje(betaalde) dateert al van 2015.Tuurlijk de updates.

Vraag me af hoe die grote music software developer company's het overleven?
Dat is gewoon het hele jaar door met kortingen.En geen klein beetje.Soit,goed voor ons.

Zoals die software van Air music group da's echt krankzinnig.
Soms gratis of voor een dollar/euro.
Behalve Hybrid is Vacuum Pro ook voor een dollar/euro te koop momenteel.
Volgens mij zijn die onderdeel van het Akai imperium als ik me niet vergis.

't is wel zo dat er geen support meer is,, dat er mss geen updates meer komen voor die 1£ plugins
of ik vrees bv dat er geen versie komt voor de V-Station en Bass Station voor OSx Sierra,,
Ik denk dat daar den truc zit,, ??

Soit, 'tis wachten op een promo voor ANA2,, of een betere Promo voor ANA2,,
Man Man Man, Waarom kunnen al die andere top vst synths hun midi data zoals de arp en chords niet uitsturen?? Zelfs Sylenth kan dat niet,

Soit, ik zal er mss een nieuwe topic voor openen,, of anders zal ik 't maar voor mezelf houden,,,

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back