Moog Model D - reissue

Ik kan je garanderen dat je met de nieuwe minimoog sneller issues gaat hebben.

het is zelden dat een vintage minimoog potentiometer kraakt,bij die nieuwe zal dat na enkele jaren al zo zijn volgens wat ik gezien heb op de assemblage foto's.

Het enige grote minpunt van een vintage mini is het keyboard

Waarom ik voor 'n reissue ging:

-minder kans op issues (hoewel ik al prijs heb, 't picthwheel is ziek)

Wat je ook koopt, je hebt altijd een risico op 'domme pech'. Ik heb laatst een MacBeth Elements gekocht, toch zeker niet de minste synth die er bestaat met een uitstekende kwaliteitscontrole. Toch was oscillator 3 totaal instabiel en hield geen toon vast… slechte synth, nee… dat niet. Gewoon domme pech.

PS De kwestie wordt trouwens keurig afgehandeld door Schneiders en MacBeth…

Maar hoe staan ze zij aan zij ?
Wil graag me aanbieden voor een avondje "keurendienstvanwaren"

jij hebt eentje met display zeker he? Kan je die vergelijken met de D?

Ik heb een echte :D D (ua726 "new" osc board) en woon vlakbij Klinkske. Ik heb momenteel wel geen studio aangesloten staan.

Heb jij een "old" oscillator board Sunny? Dan hebben we een nog meer complete vergelijking.

Even pm'en, lijkt me leuk

Jullie zijn welkom, maar je weet ik ben een gearslut verzamelaar, ik ken er niks van :)

Valt wel mee toch
En anders zet jij de koffie :-)

Met een koekje !

Slik ... zou er ook best bij willen zijn . Alleen het is best wel ver. Hou mij even op de hoogte als jullie echt iets gaan afspreken , kijken of ik ook kan.

Voor mij een koekje zonder koffie. En niet boven mijn Moog eten. :D

Je hoeft trouwens niks van synths te kennen om er naar te luisteren. Komt wel goed. Ik wil de nieuwe wel eens naast de oudjes horen, op filmpjes hoorde ik toch een licht ander karakter. Ik PM even.

Voor mij ook voor de fun ende gezelligheid
Hoevenniks te bewijzen
Met 3en is genoeg
Zal verder vanavond alle pm's beantwoorden
Ps laat koekie maar zitten :-)

Back